STAY POSITIVE




Ja len, aby ste sa dnes nezabudli usmievať, a nemali čierne myšlienky :) 
Nebudťe poverčiví a hľadajte to pekné. (Keď som bola mladšia, mala som dve čierne mačky, keby som mala byť nešťastná a poverčivá, asi by som tu dnes nebola  :) 

" Mysli na to čo chceš, nie na to čoho sa bojíš!!! " 






A ako to máte vy ? Bojíte sa čo takýto deň prinesie?........ Na čo myslíš to pritiahneš .....preto ---->
Pekný a úspešný deň Vám praje


D.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 komentárov:

  1. Jéé, to je hezké :)) ta kočka mě docela šokovala, že tam je, když je to anglicky, protože prý v británii, když ti kočka přeběhne přes cestu, tak to nosí štěstí, tak to docela koukám :) Jinak já na to vůbec nemyslím, ani bych si dneska nevzpomněla, že je třináctého, ale tak uvidíme, co se dneska ještě stane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tyjo já si vůbec neuvědomila, že je pátek třináctého ! Stejně jsem ho nikdy neměla jako nějaký smolný den

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, to je výborný! Vykouzlilo mi to úsměv na tváři! :) Někdy je sakra těžké myslet pozitivně, stále se to učím:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som večný negativista, a tiež sa stále učím myslieť pozitivne :))

      Odstrániť