Revlon a Fann tips



Ahojte! 

Neviem ako vy, ale ja rada zabíjam čas (kým čakám na vlak) v nákupných centrách, hlavne v týchto zimných mesiacoch. Pobehujem kade-tade, teda tam kde s ntb nepípam  ... tak sa túlam, hľadám DM. Nikde! Zapínam internet v mobile a gúglim! Radostne si v duchu poskočím! Je na 1.poschodí. Hľadám opäť,...nenašla som! OK, vzdávam to! A končím vo Fann-ke.
Hľadám nový lak do zbierky. Gosh ma neohúril, skôr mi padla do oka značka Revlon, mali tam sotva 5 odtieňov. Ale to vôbec nevadí! :)  nakoľko ma zaujal ružový (opäť:) -odtieň 280BUBBLY

Cenu beriem pozitívne cca 5,20€ na ISIC zľavu je super vzhľadom na 14,7 ml balenie.(o kvalite Vám napíšem nabudúce) Pri stojane ma zaujalo vyše výrobkov, no asi počkám na Ježiška :) 

Kuknem na čas, schmatnem leták a bežím na vlakovku.
Stihla som, našťastie! :D

Čo ma zaujalo v katalógu :
okrem krásnych darčekových voňavých kaziet, ktoré lacnejšie nakúpim na internete

Tip č.1.- pri nákupe výrobkov Revlon nad 20€, dostanete zdarma špirálu v hodnote 10,50€ (Milý Ježíško,... :D)
Tip č.2.- Clinique Chubby Sampler-3 balzámy + cestovné balenie očného tieňa a lícenky -24€ 
Tip č.3.- Fann Adventný kalendár, každý deň od 1.12  iná akcia, osobne sa teším na 50% na laky značky Max Factor, treba sledovať stránku
Tip č.4. Softlips- Americké balzámy na pery v kocke (pripomína mi Eos :) Poznáte túto značku ? kuk tu 

Chodievate do parfumerií? Máte skúsenosť s Revlon značkou? 
Prajem Vám pekný deň:)


                                                            D.





















Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

17 komentárov:

  1. Já trávím čas procházením obchodů pro změnu místo čekání na autobus :) Škoda, že se těmihle informacemi nemůžu řídit, u nás to bude asi krapet jinak :) Revlon má prý skvělé laky, taky nad ním uvažuju :) Už jsi ten tvůj vyzkoušela? Je kvalitní? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práve ešte nie, ale dnes ho skúsim, a budúci týždeň dam vedieť aký je a koľko vydržal :)

      Odstrániť
  2. Od Revlonu zatiaľ nič nemám, no chcela som si kúpiť make-up, ale bohužiaľ mi nevyhovoval. Inak do Fannka už akosi nerada chodím, vadia mi tam tie malé priestory, predavačky/či sa mi niekedy zdajú doterní a upodozrievajúci, že si snáď chcem niečo zobrať bez toho, aby som zaplatila... No niekedy tam zvyknú mávať celkom fajn akcie, no veľa balíčkov, čo ponúkajú v katalógu vôbec na predajni nemajú, lebo nie v každej predajni majú všetky značky, čo mi príde dosť od veci... Ale mať takú Sephoru, to by už bolo o niečom inom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne práve predavačky celkom fajn poradili,a boli zlaté....ale popravde nemám ani ja rada keď sú až moc doterné a presne keď predavačky sliedia po zákazníkovi...pravidelne sa mi to stáva v 101 drogerke..preto som tam prestala chodiť :D..no Sephora to je už iná reč :)

      Odstrániť
  3. Já moc času tedy spíš vůbec žádný čas na pobíhání po obchodech nemám, ale když už mám, tak si to vždy náležitě užiju :). Ty jo, tak to musím omrknout, jestli jsou i tyto akce u nás :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Revlon je celkom zaujímava značka, no mne sa najviac pozdávajú make-upy. Celkom dobre kryjú.
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na vianočnú súťaž: www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já do parfumérií nechodím. Připadá mi, že tam nemůžu dýchat (jsem blázen). :D Ale taky ráda zabíjím čas v obchoďácích. Jen v zimě mě rozčiluje, že sebou musím tahat kabát. :)
    Ten odstín bubbly je krásný. Taky mě vždy zaujmou hlavně růžové laky. :D
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úchylka..za posledné 2 týždne 3 nové ružové...no hold keď má každý iný odtieň :D

      Odstrániť
  6. Túto značku nepoznám. V parfumerii nenakupujem,ale tento lak má krásny odtieň.Pozývam ťa na giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2015/11/coskoro-su-tu-vianoce-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Do parfumerií nechodím, radši do drogererií, ale tento lak vypadá hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já jsem ráda, když do obchodních center nemusím. Jelikož však raději nakupu v obchodech než přes internet, tak se tomu stejně jako každý rok, ani letos nevyhnu.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Do parfumerií moc nechodím, občas jsem zavítala do Douglasu, ale na mě je to moc drahé, takže si vystačím s drogeriema :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Fann adventmy kalendár znie super

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovedaťOdstrániť