Nevermore

Ahojte!
Dnes článok Nevermore...aneb nabudúce nekúpim!




1. Balea balzám na pery Outdoor Protect (1,65€)

Sľubuje- ochranu pred chladom.
Zloženie-naozaj husté, mastné zloženie, čo som prvotne ocenila.

 Mínus:
- veľmi lepivé zloženie,dosť umelo na mňa pôsobil
- žiaľ mi vysúšal ešte viac pery, a to je hlavný dôvod prečo nekúpim nabudúce

Plus:
+ bielo-priesvitné zloženie
+ neutrálnu vôňu
+ skvelé balenie, presne takéto praktické mám rada

2. Rexona MAXIMUM PROTECTION (cca5€)

Veľké sklamanie pre mňa, najskôr vám musím napísať, že nie som človek, ktorý by mal problém s extrémnym potením (nepočítame pri športe :D)  . 
Keďže som mala odskúšanú priateľovú Rexonu, s ktorou som bola nadmieru spokojná žiadne fľaky, cítila som vôňu celý deň, nepotila som sa,...problém bol v tej pánskej vôni :). Rozhodla som sa vyskúšať tú pre ženy, cena 5 € je dosť, aj preto som očakávala 100% spokojnosť....Avšak!

Mínus: 
-vysoká cena
- fľaky, aj keď som dlhšiu dobu nechala zaschnúť, aj tak boli biele stopy na tričku
-potenie, mokrý pocit,
-necítila som vôňu

Plus:
+ nedráždil pokožku ani keď som ho aplikovala po holení 

3.Dermacol Aroma Ritual- Belgická čokoláda a pomaranč (1,59€)

Zbožňujem voňavé sprcháče. Rada skúšam rôzne značky a vône. A keďže na tento som videla množstvá pozitívnych recenzií, chcela som vyskúšať. Opäť musím podotknúť že nemám žiadny problém s pokožkou. Skôr normálny typ. Ani mastná ani suchá pokožka :)

Práve tento mix čokolády a pomaranča vo mne vzbudil také Vianočne pocity, a celkom aj hlad :) Veľmi som sa tešila, keď ho vyskúšam a budem rozvoniavať ako taká čokoládka. No predstava pekná! 

Mínus za mňa:
- Žiaľ v tomto produkte je pravdepodobne nejaká zložka, ktorá ma neskutočne moc vysúša, a spôsobuje mi svrbenie pokožky
-na mňa je dosť riedky
-mohol by viac peniť

Plus:
+ vôňa
+ krásne balenie
+ cena 


Musím podotknúť, že aj napriek nespokojnosti, produkty vždy spotrebujem, alebo posuniem niekomu. V dnešnom prípade, balzám nosím stále v bunde, Rexonu som v lete spotrebovala, a sprcháč posuniem niekomu, nakoľko mi naozaj robí suché miesta na pokožke. To však neznamená že som zanevrela na dané značky, naopak, veľmi rada vyskúšam aj iné produkty. 
Hold čo je dobré pre jedného, nemusí byť pre ďalšieho. Preto ma zaujíma Váš názor na dané produkty. 

Používali ste alebo používate?

A aká je Vaša skúsenosť?

Prajem Vám krásny a úspešný týždeň ! 

(Dievčatá, potrebujem od vás radu, stále mi text zarovnáva na stred, aj keď ho uložím zarovnaný na ľavú stranu, aj tak v ukážke/publikácii je na stred, alebo keď ho znova otvorím v šablóne aj tak sa otvorí na stred. Viete mi poradiť čo stým ? 
Ďakujem! )


D. 


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

18 komentárov:

  1. Sprcháč od Dermacolu máš na vaně už od léta a pořád ne a né ho vypotřebovat, voní sice nádherně, ale moje pokožka ho bohužel nesnese..:/
    Mám podobný balzám z lékarny a taky zklamal na plný čáře..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne toho vysušovacieho efektu som sa pri Dermacol sprcháčoch obávala a tak som si doposiaľ žiadny ani nekúpila.
    S tým zarovnaním písma ti neviem poradiť, možno že to máš nastavené v šablóne a treba to zmeniť cez html, skús si pozrieť nejaké návody, určite sa to bude dať spraviť :) držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuhletu Rexonu jsem si kouoila na léto, ale nevyhovovala mi. Hlavně má špatné složení:(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A jinak vůni belgický čokolády nemusím, příjde mi umělá a připomíná levné bonboniéry.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dermacol sprcháče používám moc ráda a nikdy jsem s nimi takovéto problémy neměla, ale zase jsem nikdy neměla ani tuto vůni. Rexonu jsem chtěla vyzkoušet, ale přijde mi, že je ta cena celkem vysoká :/

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dermacol sprochové gely doma mám a jsem s nimi spokojená tak nevím kde je háček, každopádně, my co je chválíme máme zřejmě úplně jinou pokožku a proto nevyhovuje např tobě. :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď práve, ja som vôbec nepočítala stým že mi bude robiť takto zle, keďže rada používam napr Balea sprcháče, ktoré stoja 1€ a pohoda, žiadny problém,...preto aj v článku píšem že pravdepodobne je tam zložka čo mi vadí. Ale stále by som rada vyskúšala aj iné, tie vône sú namotávka :D

      Odstrániť
  7. Já jsem ani jeden výrobek nikdy neměla a radši je jim obloukem vyhnu, hlavně sprcháči, nesnesu výrobky, které vysušují mou pokožku :(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten sprchový gel od Dermacolu má hrozně negativní hodnocení, takže na tom asi něco bude. Vůni jsem zkoušela v obchodě a ta mi vyhovuje, jak říkáš, ta čokoláda s pomerančem je taková vánoční :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. zrovna po tom balzáme som pokukovala a som rada že som nekúpila :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tento čokoláda a pomaranč som veľmi chcela :) teda aj chcem moc sa mi páči jeho vôňa. :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na adventnú GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sprcháče od Dermacolu krásně voní, ale to je asi tak všechno. Měla jsem tři a z toho jsem jeden v půlce už vyhodila. Opravdu NEVERMORE :)

    Unknownie.blogspot.cz || Life Abroad

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Od dermacolu jsem nějaký sprcháč měla a byla jsem spokojená :)
    Lovies 47
    Vánoční GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sadu pomeranč s čokoládou od Dermacolu jsem měla také a vůně mě vůbec neoslovila

    OdpovedaťOdstrániť
  14. s tou Rexonou som bola nesmierne spokojná, ale používala som ju skôr príležitosť, bežne som siahla po spreji a keď som si povedela, že ju začnem pravidlne zistila som, že robí fľaky, ktoré sa na tričko nabaľújú a spôsobujú nepríjemný pocit:/ Ešteže som si spravila zásoby:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Aj mne veľmi zavoňal ten sprcháč od Dermacolu, no rovnako ako tebe, ani mne nevyhovuje. :) Vôbec na mne nepení, ale zase som podľahla tomu melónovému od Dermacolu..len kvôli vôni, aj keď viem že stojí za nič :D

    OdpovedaťOdstrániť