Avon quick dry nail spray

Ahojte, 

aký ste mali víkend?

Dnes tu mám pre Vás recenziu superduper vecičky. Čudujem sa že ja, celkom maniačka na laky, som tento vynález objavila len pred nedávnom.





Avon nail experts-quick dry nail spray, 50ml


Nalakujete, nastriekate, počkáte aspoň 30 sekúnd, hotovo. (Ok, treba počkať aspoň minútku, pre dokonalý výsledok :) Za mňa skvelá vec, nakoľko si často lakujem nechty ako sa povie "o 5 min 12"(rozumej- 5 minút pred odchodom z domu, a potom len nervujem keď to niekde zničím.)


Jediná vec, ktorá mi vadí, že je olejovité, mastnejšie zloženie.


viď mastné zloženie :)
Preto radím striekať radšej nad umývadlom, alebo novinami, (nie ako ja nad podlahou a potom sa Drahý pýta čo sa nám tu tak šmýka :)


Používate podobné spreje od iných značiek? Majú tiež takéto olejové zloženie?



Za mňa 4,5 z 5 B
+ praktické,šikovné,účinné
-  mastnejšie zloženie 



Prajem Vám úspešný týždeň, a ďakujem za komentáre v minulých postoch :)




D.


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

8 komentárov:

  1. ten jsem kdysi mívala taky a byla jsem také maximálně spokojená, opravdu super věcička :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkná recenze :) zatím jsem žádný podobný sprej nezkoušela, ale chtěla bych :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. odporúčam , ak ti nebude vadiť mastnejšie zloženie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ještě jsem žádný "urychlovač" :) nevyzkoušela, ale už dlouho po něm koukám. Narazila jsem třeba drogerii Teta na Sally H., ale vůbec nevím jakou má strukturu :)
    Soulmates.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzera to zaujimavo, a to teda sluzi na lepsie udrzanie toho laku? Ja tieto veci totiz vobec nepoznam, pretoze si nechty nelakujem, nie preto ze by sa mi to nepacilo, ale z praktickych dovodou, ze som klaviristka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzera to zaujimavo, a to teda sluzi na lepsie udrzanie toho laku? Ja tieto veci totiz vobec nepoznam, pretoze si nechty nelakujem, nie preto ze by sa mi to nepacilo, ale z praktickych dovodou, ze som klaviristka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To by se mi hodilo, hrozně mě nebaví čekat, až nehty uschnou :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak ti nevadí mastnejšie zloženie, skús tento sprej, myslím že stál okolo 3 €

      Odstrániť