Cien a Oriflame





Dnes Vás vítam s recenziou na

1.BEAUTY elements by Cien 

Ako nám obal prezrádza- ide o SPRCHOVÝ BALZAM- morská soľ a extrakt z morských rias

         +                                                  
+ nádherná jemná vôňa,cítim ju na tele aj ráno
+ neutrálna vôňa, vhodná aj pre mužov                                                                   
+ pílingové zloženie - perličky z jojoby            
+ cena - pod 2 €za 200ml
+ nevysúša pokožku                                                                                      
+ chladivý efekt, môže byť plus v lete

          -
 - hustá ťažšie sa rozotierajúca konzistencia, keďže ide o balzam

Dávam 4 z 5 bodov






Ako si časom všimnete, mám celkom "passion" na laky. Mám rada pekne upravené nechty, a niesom zástanca tých umelých. Ani nie z toho " nezdravého a ničiaceho " hľadiska, ako skôr z toho mať 3 týždne rovnaké!!! Niekedy to nevydržím ani týždeň, keď mám čas, rada si lakujem aj k outfitu :) No úchylka, čo si povieme.  
Poznáte tento pocit?? či som v tom sama? :D  
O mojej zbierke lakov niekedy nabudúce. 

 2. Oriflame- LONG WEAR NAIL POLISH

                +
 + veľkosť štetčeka a vrchnáku-  dobre sa mi drží a nanáša
 + po polroku v poličke, má nezmenenú konzistenicu, čo si naozaj cením !
 + cena pod 2,50 € (pre členky ešte nižšia, z čoho sa tiež vytešujem :)
 + výdrž- po týždni stále dobrý vzhľad

                -
 - sýtosť farieb, tieto odtiene mám odskúšané potrebuju 2vrstvy- LUSH IVY-zelený na foto,CAPPUCINO-hnedý na foto, BRZ BLUE-môžte vidieť len fľaštičku na prvej foto
 - riedka konzistencia, treba dobre otrieť štetček

 Za mňa 4,5 z 5 -    hlavne pre cenu= výdrž



1 vrstva


2 vrstvy


Používate laky z Oriflame? Ste spokojné? 
Aká značka lakov je vaša the best? A prečo? 
Ďakujem za názor a komentáre :)


                                                                          D.


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

9 komentárov:

  1. Ten modrý lak sa mi veľmi páči. Krásny je i pri prvej i pri druhej vrstve.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určite urob článok o lakoch :) inak prajem veľa štastia s blogom :)
    borasparkle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Určite urob článok o lakoch :) inak prajem veľa štastia s blogom :)
    borasparkle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc, verím že o lakoch tu bude viac toho je to srdcovka :D :)

      Odstrániť
  4. Ty dva odstíny, které máš na rukou jsou super podzimní barvy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Proti lakům od Oriflamu jsem zaujatá od té doby, co jsem si za víc jak 100 koupila jeden dlouhotrvající, no nevydržel ani den, vážně katastrofa...
    Ale ta mořská sůl vypadá dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Laky od Oriflame sú fakt dobré,mám ich pár doma...Ale nepoužívam ich moc často, lebo mi laky od Avonu prídu o niečo lepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť