Zistenia

Ahojte, 

Zopár zistení:

*Blog má prvé minivýročie, ó áno prvý týždeň

      -teší ma to :)
      -nie nebudem to spomínať vždy
      -mám plán na mesačné výročie :D 
-nie, žiadna giveaway

*Existuje asi milión blogov!

      -každý deň objavujem nové

*Páčia sa mi Vaše články a rady pre začiatočníkov :)

      - súhlasím, chce to TRPEZLIVOSŤ
      - čitateľov na "dva články nenalákam" 

*Na Instagrame môžte follownúť 1500 užívateľov, a z toho sa Vám 500 follow vráti

      -to je asi spôsob akou cestou sa v mojom "Publikum" ocitla kolónka India
-už to robiť nebudem
-stále neviem nadstaviť Insta panel, vie mi niekto poradiť, prosím? :) 

* Na sociálnych s. sú deti-asi tak od 8 rokov vyššie...WTF??? 

       - my sme vtedy nemali ani internet(asi do mojich 14), a na Pokec a sťahovanie obrázkov sme chodili len na hodinách informatiky! 

* Neviem kam táto doba smeruje??? :( 

       -to dianie vo svete.... 
-RIP

*Keby každý na svete mal prosociálnu výchovu na školách, bol by svet lepší???

      - som značne deformovaná z písania bakalárky, prepáčte


Dievčatá, chcem Vám poďakovať za komentáre, podporu a milé slová! 
Posielam  :* 
















Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

7 komentárov:

  1. teším sa na tvoje články, na čo sa chceš zamerať? ak budeš chcieť s niečím poradiť kľudne mi napíš, nie som v tom úplne zbehlá ako iné blogerky, ale možno budem vedieť aspoň niečo :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ak sa pýtaš na zameranie blogu :D-- ťažká otázka :) keď som zakladala blog, myšlienka bola- LIFE- niečo ako keď otvoríš lifestyle magazíny,z každéj kategorie niečo, len vyše osobné- čiže všetko čo sa mi páči, čo ma zaujme, čo mám rada/alebo aj nie, atď,..bavia ma úvahové články, cestopisy ale aj kozmetika a móda, preto si myslím že priame zameranie nemám (časom sa to možno vykryštalizuje:) možno tu bude teraz vyše kozmetiky,pokecov a diy :) no nechávam to voľne plynúť :) a dúfam že Vás to bude baviť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie soc. Siete ma.zaskočili :O inak, aj mňa by zaujímalo, kam tento svet speje.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s veľkou GIVEAWAY o husliach zubnú sadu (set + 2 pasty)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Blahopřeju k výročí, jen tak dál :)

    OdpovedaťOdstrániť