INSPO home

Ahojte!
Ako máme krásne, však?


Neviem či som vám spomínala, ale mám rada rôzne bytové inšpirácie, stránky s dekoráciami, a o Ikea katalógoch ani hovoriť nemusím :D. Momentálne sa musím veľmi brzdiť v nakupovaní takýchto “blbostí”, keďže v niektorých izbách nemáme ešte ani podlahy :D
Dnes by som vám chcela ukázať môj malý kútik. Vždy som túžila po kozmetickom stolíku (určite viete ktorý presne som chcela :D , áno ten čo majú takmer všetky :). Sklamanie bolo, keď som zistila, že ho tam nezmestím. Musela som vymyslieť niečo iné. Takto to dopadlo, spravila som si zo spálne šatník, kozmetický kútik aj "čítareň" v jednom. 



Nápad s ružičkami mám v hlave už vyše roka, stále mi však chýba zbierka ruží, ktorú mám u rodičov, Ale páči sa mi tento nápad, sú to kvety od drahého či rodiny, a ja mám aspoň kúsok spomienky. Aj keď ani sama netuším ktorá je od koho :)



 Je to jednoduchý, pekný a lacný nápad na dekoráciu príbytku. Čo poviete? 



Rada si čítam v postielke. A taktiež sa tu líčim, na koľko je tu celkom dobré svetlo, veľké zkadlo a pohodlie na poduške. Taktiež, pri voľbe outfitov je to dôležité miesto.  


Voňavé sviečky nesmú chýbať.


Čo poviete na môj skromný multifunkčný kútik? :) Chceli by ste vidieť viac detailov z nášho bytu? Páčil by sa vám aj takýto druh príspevkov? 
Ďakujem za vaše komentáre a sledovanie.
Majte sa krásne  :* 


D. 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

16 komentárov:

  1. Růžičky jsou super nápad! Také jsem to dříve mívala v pokoji. Jen když se zapráší, tak je těžké ten prach z nich dostat. Voňavé svíčky rozhodně! :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kutik je perfektny :), aj ja chcem take leziace zrkadlo. Sen so stolikom som si uz splnila a nastastie sa mi zmesti tam kam ma:).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, to vypadá krásně. Všechno se mi moc líbí :)
    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To vypadá úžasně :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekne si to vymyslela ja tiež pomaly rozmyšlam či si vôbec dám do izby taky svoj stolík alebo to všetko ostane v kupelni:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podobne zrkadlo by som chcela aj ja ale sirsie a mohutnejsie, mozno s nejakym takym ozdobnym ramom v striebornej farbe. Inak pekne upraveny kut, posobi to tak domackejsie a zenskejsie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc krásný koutek, také jsem chtěla něco takového udělat u sebe v pokoji ale nějak se mi to sem nehodilo :/

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jůů, to je krásný, to se mi moc líbí! Já mám taky ráda bytové inspirace a od té doby, co jsem pryč, tak mám spoustu času na to si různě dekorovat pokoj a i dům a hodně se v tom vyžívám a děsně mě to baví! Ve svém minulém pokoji jsem měla také usušené růže, hodně se mi to líbí jako dekorace :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Každá žena potrebuje mať svoj aspoň malý kútik, kam môže utiecť pred svetom, takže nech sa ti v tom tvojom kútiku dobre sníva! :)

    Inak ja veľmi rada čítam články o dekoráciách, lebo sama som v procese zariaďovania bytu a tak všade sa obzerám po inšpirácií, takže určite v tom pokračuj! :)

    dazzlera.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skúsim to, uvidím ako budeme napredovať s bytom :)

      Odstrániť
  10. ďakujem za milé komentáre, som rada že sa vám páči môj kútik :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Originálně vyřešený problém! Palec nahoru :)
    A růžičky si taky suším. Miluju je ♥

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Můj typ to není, já osobně bych zrcadlo pověsila na zeď, a produkty si dala nanějaký noční stolek, nesnesla bych, aby se na to prášilo, či abych to neustále zvedala, když vytírám. :) Růže jsem také schovávala. :)

    OdpovedaťOdstrániť