Prague is always a good idea

Ahojte, 
čoskoro ideme na výlet. Je to ako také malé (veľké) vyslobodenie z toho večného zhonu, stresu, školy, práce, povinností...
Poznáte ten pocit? Kedy prežívate dni len kvôli tomu volnému víkendu? Momentálne ma drží nad vodou tento trip. Tak huráááá naň! :* 


Praha je moja srdcovka, rada sa sem vraciam. Dúfam, že vykukne aj slniečko a my konečne prídeme aj na iné myšlienky a vypadneme z tohto kolotoča :) jupíííí !!! <3


Aj keď ideme na krátko, vecí (kozmetiky) potrebujem dosť! :D 
Poznáte to však? :)




D.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

21 komentárov:

  1. Tej kozmtiky mas tak akurat :) Uzi si vylet a chvalim Pan stick, ten mi robi spolocnost tiez na kazdom vylete :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem Prahu. Bola som tam vo februári, ale musím tam začať chodiť častejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přeju příjemný výlet, Praha je úžasná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. At se vylet vydari. Pocasi nam tu ted hlasi celkem hezky tak snad se nezatahne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, mohlo byť aj teplejšie, ale bolo to skvelé :)

      Odstrániť
  5. Jé, takové články mám ráda! Teda hlavně ty fotky :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kosmetiky máš tak akorát, já jsem horší :D co když náhodou budu mít náladu na různé barvy rtěnek, žejo! Já dnes z Prahy přijela, a od září tam budu bydlet, je to srdcovka :) Užij si výlet!

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja našťastie na rúže moc niesom :) to ti závidím, tiež by som tam chcela bývať aspoň na chvílku :)

      Odstrániť
  7. Taky miluju Prahu, nikdy by mě nenapadlo, že tu budu rok bydlet. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já jsem v Praze momentálně skoro víc než doma, je mě mrzí, že nemám moc čas na procházky a většinou tam jezdím pracovně :( V dubnu to snad napravím ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pěkné fotky. S kosmetikou to znám moc dobře. Vždycky už pak nevím, kam bych to dala všechno :D
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť