produkty ktoré ...?

Ktoré zohrávajú úlohu pri následujúcom článku, sú výrobky, ktoré mi spôsoujú viac vrások ako potešenia. Z toho je vám určite jasné, že veľa pozitív tu nebude! :) Veď kto by chcel mať vrásky? :))

Vítam Vás pri krátkej nešťastnéj recenzii. Nakoľko produkty nevyhadzujem,(ešte to tak, z tých pár stoviek čo človek zarobí, aby som to vyhadzovala? Ha-ha-haa! ). Pekne si to spolu odtrpíme, alebo niekomu poputujú.

Sto ludí, sto chutí. Každému vyhovuje niečo iné, preto by som bola nerada ak by ste automaticky zavrhli tieto výrobky. :)


Kde začať? 
Laky na nechty sú moja vášeň, preto viem byť pri nich dosť kritická. Tento Revlon, stál niečo cez 5€. Očakávnia boli obrovské... Sklamal na plnej čiare, veľmi sa olúpaval, a to som ani riady neumývala. :O


Ďalším prešlapom bol suchý šampón od Swiss O´ Par.  Po použití, ma pokožka hlavy svrbela, dokonca som mala malé červené vyrážky. Biely prášok nešiel poriadne vyčesať :/  Predpokladám že som alergická na niektorú z ich zložiek, nakoľko som čítala dosť pozitívnych recenzií na túto značku. 


Na tento olejček Gliss Kur nemám taktiež dobré spomienky. Moje vlasy sú veľmi jemné a suché. To znamená že s olejmi som vždy veľmi opatrná. Tento nešťastník mi tak mastil vlasy, že som si ich musela umyť druhý krát. Skúšala som si prípravok nastriekať do dlaní, a tak aplikovať na konce, no efekt bol rovnaký. Príliš mastné vlasy. Ako keby sa olejček nevedel vsiaknuť do vláskov. Musím podotknúť že som použila tak 3-4 vstreky, čo vôbec nieje veľa na stredne dlhé vlasy. 


Ďalším kúskom je maskara od Avonu, Extreme extend. Moje mihálnice sú veľmi jemnučké a maličké, to znamená, že nie všetky maskary ich dokážu vytočiť a zahustiť poriadne....Toto bol jeden z tých prípadov. Polepila, neprečesala mihálnice vôbec, a predĺženie sa nekonalo. Na začiatku bola príliš hustá, a neskôr veľmi rýchlo uschla. Avšak, toto som spozorovala takmer pri všetkých maskarách od Avonu.
Posledným (ne)radostným "pomocníkom" je štetec na púder z Oriflame. Prvé použiata boli skvelé, no ako náhle som ho začala pravidelne umývať, štetinky vypadávajú, a zostal dosť vypelýchaný, čo je škoda, pretože na začiatku sa s ním skutočne dobre pracovalo. 


Poznáte tieto produkty? 
Máte osobné skúsensti? Aké sú vaše dojmy ?
Prajem Vám krásny a úspešný nový týždeň.
D. 


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

30 komentárov:

  1. Nastastie som ziaden z tychto produktov neskusala. No ano najst dobry lak je niekedy dost narocne a na caro suchych samponov som zatial stale neprisla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám rada suché šampóny ale iné značky :)

      Odstrániť
  2. S týmito produktami nemám skúsenosť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten štětec vypadá příšerně :D Já jsem nic z tohoto nevyzkoušela, tak neposoudím, ale ani mě to neláká :)

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. So štetcom z Oriflame mám podobnú skúsenosť. Ja som si kúpila štetec na lícenku a nepracovalo sa s ním ani zo začiatku dobre. Štetinky boli drsné a bolo ich málo.
    Olej od Gliss Kur som neskúšala, ale s maskami som vždy nadmieru spokojná😊

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten olej od Gliss Kur mám vyzkoušený a je v pohodě, asi máš špatný typ vlasů. :) Jinak ten štětec vypadá děsně. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež si myslím že je chyba v mojich vlasoch :D lebo veľa ˇudom vyhovuje, čo je vidieť už tu v komentároch :)

      Odstrániť
  7. Já (naštěstí) zkušenost s žádným z těchto produktů zkušenost nemám a jak to vidím, tak ani zkušenost mít nebudu :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. S týmito produktmi skusenosť nemám, no už som niekoľkokrát obzerala ten gluss kur. Dobre vedieť, že ho radšej mám nechať v obchode. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Musím nesúhlasiť s tým gliss kur olejcekom ja som už vyskúšala viacej olejcekov a tento mi sadol :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Laky jsou taky moje závislost. Jinak já tedy nemůžu skoro nic od Avonu, prostě mi to nesedí :D

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Znám ten olej Gliss Kur, ale nikdy jsem ho nezkoušela. Další produkty až tak moc neznám. Ten lak na nehty by mě mrzel. Pamatuji si jak jsem si ještě lakovala nehty a když jsem si občas koupila dražší lak a on se odlupoval a moc nedržel, tak jsem byla děsně naštvaná. Ten suchý šampon je teda hrůza, jestli způsobuje červené flíčky. Aspoň vím na co si dát pozor :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Z tvojich produktov mám skúsenosti len s lakom od Revlonu a úplne s tebou súhlasím. Mne sa lak taktiež rýchlo olupuje, jednoducho od tejto značky som čakala viac...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Glisss kur olej zklamal? Ja ho teda nezkousela ale cekala bych od takovy znamu znacky nejakou kvalitku :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podľa komentárov mám pocit že len mne nevyhovuje :))

      Odstrániť
  14. Já nemám žádné zkušenosti s těmito výrobky, ale ten Gliss kur mě dost překvapil!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nic z toho som neskusala, ale od znacky Swiss O´ Par sa budem drzat velmi daleko, po skusenosti s modrym samponom, ktory tak neskutocne vysusoval, ze az
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Osobne som neskúšala ešte ani jeden produkt, no ten štetec vyzerá hrozne

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Škoda najmä toho laku, vyzerá super, no pokiaľ sa má lúpať, tak škoda peňazí. Niekedy je lacnejšia kozmetika kvalitnejšia, ako tá drahšia.

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ja som kedysi používala ten olejček na vlasy a ja som s ním bola spokojná. Ja mám však také bezproblémové vlasy, ktorým vyhovuje takmer všeličo, takže to bude možno aj tým :)

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ja ich mám asi moc "vadné" keď mi nevyhovoval :D

      Odstrániť
  19. Já třeba na tento suchý šampon nedám dopustit. Levný, funguje, mohu používat více dní a nijak extra to nejde na vlasech vidět. Já si ho opravdu nemůžu vynachválit :)) Stejně jako jejich fialový šampon pro blond vlasy. Je to docela fajn značka za úžasné ceny :) Aspoň pro mé potřeby.

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť