moje zajtrajšie JA

Ahojte! 

Chytá ma kríza,

na krku skoro 23... A človek vidí svojich rovesníkov, bakalárov, svadby, či budúce mamičky/alebo všetko v jednom/. 
A ja sa porovnávam a uvedomujem si premrhané roky...
Stárnem, naozaj, vidím že tie posledné roky mohli byť lepšie,
veľa premrhaného času, vám nikto nevráti. Tak by som si teraz priala vrátiť čas a postrčiť samu seba!  Aspoň k tomu štúdiu 
Páči sa mi citát: 


       
Folkestone,2014


...celkom paradox, k tomu čo som do teraz napísala, ja viem.

Ale keď sa zamyslíte?...

Máme si naozaj konkurovať, kto čo má? Kto čo dosiahol?
Jednoduchá odpoveď, ja viem ... Nie!... Ale vždy to bude v nás.

Nemáme predsa všetci rovnaké vlhohy na dané oblasti. Každý je šikovný na niečo iné, každého baví niečo iné. Pochádzame z iných rodín, z iných zázemí. Či finančných alebo citových. Taktiež sme boli k inému vedení od detstva ako naši priatelia.


Chceme sa im podobať???

Nevedela som kedysi plávať, neviem lyžovať, myslím že je to skrz to že sme s rodičmi na takéto dovolenky nechodili. Nemôžem sa porovnávať s niekym kto sa od babätka člaptal v mori.

Za to je tu nespočetné veľa iných vecí a skutočností(nemateriálne a nádherné hodnoty), 


za ktoré im budem navždy vďačná!


Ale aby som neodbáčala od témy, myslím a je jasné, že by sme sa mali riadiť tým citátom. A porovnávať svoje dnešné ja, s tým včerajším.
Skúsme sa tým okolím, s ktorým sme sa porovnávali... Skúsme sa ním motivovať! Skúsme si povedať: "Wau! To je úžasné, aj ja chcem byť taká zdatná ako ty v ...." (doplň si sám/sama). 

Nebuďme frustrovaní! Nerobme si vrásky!
Skúsme oceniť svoje vlastné kvality. A vylepšiť nedostatky.

Sama sebe prajem k narodeninám - lepšie ja ako to včerajšie! Vo všetkých oblastiach! Motivujúce sa okolím!

A Vám krásny večer :* 


D.




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

33 komentárov:

  1. Moc hezký článeček a plný motivace ♥

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neskutečně krásný a motivující článek, děkuju Ti za něj! :)

    http://myworldinapocket.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akorát jsem sem dala špatný odkaz na blog (už fakt musím vstát a uvařit si kafe, abych se probrala :D)

      Another Dominika

      Odstrániť
    2. som rada že sa páčil ! :)

      Odstrániť
  3. Skvelý článok. Podaril sa ti. Takéto články mám rada. :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny článok :) Milujem takáto tip článkov a prajem ti len to najlšpie a úspešné pozitívne myslenie :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherný článok ♥ Jeden z mála, ktorý ma naozaj inšpiroval a dal mi niečo do života ♥ Ďakujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Poslední dny se docela mě docela děsí, jak to všechno utíká.. Máš ale pravdu, člověk by se neměl porovnávat s ostatními :)
    Fashion Journey

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Je to pravdivé. Myslím si, že je dobré porovnávať seba samého teraz a pred istým časom a zistiť ako sme postúpili, či sme sa zmenili/zhoršili alebo ostali sami sebou a hlavne či sme sa niekomu neprispôsobovali a nestratili seba samého!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi pekný článok :) A taktiež aj citát, je to úplná pravda!

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veľmi pekný článok :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc hezký článek, já teď plánuji dělat něco veřejně (zatím je to překvapení) s citátem Don't be another brick in the wall. Doufám, že až si to někdo třeba přečte, tak se zamyslí a řekne si Co to vlastně dělám? Vždyť já takový ani nechci být... a trošku jim tímhle pomoct:-) Jinak jsem začala sledovat tvůj blog, tak se popřípadě můžeš mrknout ke mně a stát se pravidelnou čtenářkou, když budeš chtít:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ja som už u teba pravidelná dlhšie :))

      Odstrániť
  11. ja sa neustále s niekým porovnávam. a vôbec to nie je dobré.. takže ďakujem za tento článok, naozaj :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kašli na to! :) musíme upriamiť zrak na seba a svoje zlepšenie :)

      Odstrániť
  12. Článok sa mi neskutočne páčil, možno je to tým, že podobná myšlienka už dlho trápila aj mňa :)
    katkaink.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Pěkný článek :). Taky občas mám takový pocit, ale pak si uvědomím, jak třeba dřu kvůli škole. Jak se snažím, abych ji dodělala, i když to pro mě není zrovna lehké :). Je důležité se motivovat, každý z nás by nějakou tu motivaci hlavní měl mít, aby se dostal k cíli :).

    Připojuji se k Tvým pravidelným čtenářkám. Doufám, že i Ty mě zase brzo navštívíš :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. S tím věkem to mám stejně:) Když mi bylo 15, tak jsem se těšila, až mi bude přes 20, ale teď, když už ty roky mám, tak mi to letí tak rychle, že nestíhám dělat spousty věcí, co bych chtěla:) Tím chci říct, že vy mladší, rozhodně nechtějte rychle dospět, ale užívejte mladých let:)
    Veronicas.life8

    OdpovedaťOdstrániť