cooking


Ahojte, dnes mám pre Vás jednoduchý a chutný nápad na raňajky/večeru/kedykoľvek :) 
Prvotne som si všimla podobný recept tu u Rozálie, a že teda dám Vám aj ja ten môj. Aké originálne, však? :D 

Avšak, ja lievance pripravujem trošku inak.

POSTUP:

1.-2. Základ je jeden banán na jedno vajíčko, z jednej dávky budete mať tak 6-7 malých lievančekov.
3. Pridávam 1 PL kokosu, nemusíte.
4. Rozpučím.
5. Dáme na panvicu.
6. Hotové polejem kávou alebo medom.
7. Podávam s ovocím.

Dobrú chuť! 

D.












Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

14 komentárov:

  1. Na tyto lívance už se nějakou dobu chystám, ale pořád jsem se k nim nedostala. Už bych ale měla. Mám na ně chuť! :D
    jennytailor

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tieto lievance som skúšala a vôbec sa mi nepodarili! :D
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadají super a nepochybuji o tom, že také skvěle chutnají! :) Já se přiznám, že už jsem je jednou zkoušela, ale asi jsem někde udělala chybu (netuším kde :D), ale vůbec se mi nepovedly :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá to super, určite to aj super chutí :)

    http://accessoriesforbeauty.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tieto vyzerajú perfektne a asi si aj zajtra urobím na raňajky...

    http://www.danielainthelibrary.com/2016/03/but-first-tea.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadají skvěle a určitě ještě líp chutnají :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňam, mít doma banán, tak hned vyzkouším. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jééj, to vyzerá super :) Si naozaj šikovná :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dievčatá ďakujem Vám za komentáre! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som vážne divná, ale mne sa ich nepodarilo tak pekne upiecť :(

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dělám je úplně stejně, avšak já si na ně dávám javorový syrup a mohla bych je jíst pořád! Miluju je k snídani :) Super recept!

    Nikola Mills

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Aha tak tu súú už som ich zahliadla lievance z banana som neskúšala ale koláč na raňajky ano:)musím aj tieto vyskušať:)

    OdpovedaťOdstrániť