Obľúbenci

Ahojte dievčatá,
dnes som si dala za odmenu článok! Viete ako treba sa motivovať. Ja mám pred sebou kvantu papierov a povinností. Tá príjemnejšia bude prerábanie a zariaďovanie bytu. (konečneee!!! :) Vy ste na tom ako? Tiež máte toho veľa? Vždy si rada nájdem čas na relax pri blogoch, často je to pre mňa tá pravá oddychová aktivitka, ako som už niekde spomínala, radšej prečítam vaše riadky ako časopisy.
Som potešená krásnymi číslami ktoré postupne, pomaličky šplhajú hore. Ďakujem za vaše komentáre! Páči sa mi tá vzájomnosť a komunita aká sa tu či u vás na stránkach vytvára :) 

Nahrnulo sa mi pár vecí, ktoré mi robia radosť. Tak poďme na to:



1. Ulietavám si na pekných zošitoch, obaloch či zakladačoch. Dá sa rýchlo určiť aký vzťah mám k danému predmetu:)) zn. Ševt.
2. Citróny som sem musela zaradiť, stali sa mojou každodennou súčasťou, snažím sa o lepšie stravovanie, obmedziť trochu cukor, dokonca chcem ísť na niečo ako citrónovú kúru. Myslím že o prospešnosti citrónu sa toho už veľa popísalo. Tak keď budete v obchode, nezabudnite ! 
3. Ranná čistiaca 3-minútová maska, s touto značkou som sa stretla na výstave Interbeauty. Čarovný stánok, krásne obaly a voňavé omámenie. Havlíkovú Apotéku môžno poznáte, ak áno, určite si prosím váš názor do komentáru. Zatiaľ nechcem veľa písať k tomuto výrobku, nakoľko ho používam sotva 2 týždne. Avšak, je to na dobrej ceste. Nádherne vonia, hydratuje, a je to príjemná zaležitosť na ktorú sa teším hneď keď vypnem budík :)
4. Kto ma pozná vie že zbožňujem kávu a čaje. Veľké hrnčeky a bylinky, to je tá správna kombinácia pre mňa. Najradšej mám klasické sypané (ešte lepšie nazbierané a doma usušené! ). Tento Klember bola láska na prvý dúšok. 
5. Jimmy Choo - ideálny na jar a leto, nič ťažké, naopak ovocná moc príjemná záležitosť. 


6. Sprcháče z Avonu máme doma, aj ja osobne, v obľube. Dobre penia, krásne voňajú, nedráždia mi pokožku. Za mňa určite áno. A táto kombinácia - orchidea s malinami úžasný relax :)
7. Aussie 3 minutová hĺbková maska, ďalší taký vám známy výrobok. Maska je určená na matné a unavené vlasy, za seba môžem napísať že naozaj mi rozžiarila a zjemnila vlasy. Úžasne sa rozčesávajú, a vôňu cítim ešte dlho vo vlasoch. O zložení písať nebudem, viem že to nieje žiadna BIO záležitosť. 
8. Skvelá pomôcka, určite je na trhu dlho, ale ja som sa k nej dostala až teraz.  Nosím často okuliare, takže som rada za tieto vlhčené obrúsky na okuiare. Používam ich aj na čistenie obrazoviek. 
9. Ceruzka na oči Jordana, tiež zakúpená na Interbeauty, maximálna spokojnosť, nádherné oživenie a zmena, po klasickej čiernej. 

A čo vy? Používate niektorý výrobok z mojich fav kúskov? 

Prajem Vám krásny týždeň! 
Je možné že sa dlhšie neukážem, no uvidíme ako to bude s tým časom. 

Pá 


D.





Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

14 komentárov:

  1. Sdílím nadšení pro krásné obaly sešitů, notýsků a diářů. 3minutovou masku si chci koupit, jakmile spotřebuju Královskou snídani pro plet. Vidím, že Havlíkova apotéka je na blozích čím dál populárnější. Hezký den

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezký článek :) Také se mi líbí jaká atmosféra a skvělá komunita je mezi blogerkami a čtenářkami. Jinak všechny produkty vypadají zajímavě, od Aussie bych ráda něco vyzkoušela. No a citrony doma také používáme denně :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten sprcháč z Avonu som mala a bol super ! :)
    stylebymyself.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Svojho času som používala Aussie (: a 3-minútová maska je skvelá.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj ja milujem citróny ♥ Citrónová voda je moja láska ♥ a tie W5 obrúsky musím vyskúšať, tie sa mi zídu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já piju citronovou vodu každý den :) Je to lepší, než si stále kupovat nějaké cocacoly:) A tu tří minutovou masku jsem už někde viděla, a až dopotřebuji tu svou, tak se na ni chystám :)
    Veronicas.life8

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mne sa hrozne paci ten zosit :)
    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jé, tak ať ti to papírování rychle uteče a zařizování bytečku je příjemnou záležitostí. :) Trošku ti to závidím, ale samozřejmě přeju, já už se vidím taky někde ve svém, ale ještě na to stále čekám, ale už aby to bylo :). Jinak bych také ráda vyzkoušela něco od Havlíka, všichni jsou z toho tak paf :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nad tužkou od Jordany jsem jednou uvažovala, měli jí na kosmetickém veletrhu, teď lituju, že jsem jí tam nakonec nechala..aspoň pro příště vím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dievčatá ďakujem Vám za komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Osobně mám oblíbencové články hrozně ráda :D už dlouhou dobu chci vyzkoušet něco na vlasy od Ausiie, tak možná vyzkouším právě tohle :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Máš skvelých obľúbencov, mám rada tieto články, no ja som sa ešte stále nedostala k napísaniu niečoho takého :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. jeeej,tie vlhčené obrúsky som aj ja niekedy používala na zrkadlo :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť