Laky po prvéé


Ahojte! 

Ako sa máte? 

Dnes by som Vám chcela ukázať prvú časť zo zbierky lakov.

Dlho som rozmýšľala ako laky rozdeliť, či podľa farby alebo značky,..nakoniec vyhrala značka :) 
Dnes tu máme AVON- je ich najviac.

Môžte vidieť že niektoré sú už naozaj skoro minuté, 
nebudem Vám tu vypisovať názvy odtieňov, a to z toho dôvodu že niektoré zmenili po roku svoju farbu(alebo po pridaní odlkovača).Ale ak by ste mali o niektorý kód/názov záujem, napíšem vám ho :)
Rozmýšlala som že by som každý dala na nechty a tak vám ich ukázala, avšak niektoré naozaj majú iný odtieň ako v katalógu, radšej nabudúce pri Essence zbierke :)
Všeobecne som s lakmi od Avonu spokojná, za tu cenu, mi vyhovuje aj konzistencia, aj štetček a takmer u všetkých sýtosť farieb. Hlavne škála farieb :))))



Podľa môjho názoru absolutne nie je rozdiel v Gel finish a normálnych, mám pocit že sú výdržovo aj hustotou či sýtosťou rovnaké.
S rýchlosťou schnutia Speed Dry som nadmieru spokojná.


Ten posledný z ľava, čierny s trblietkami, je na prd, vôbec nefarbil, ani 5 vrstiev nepomohlo.



tieto majú veľmi drobunký štetček, mám radšej väčšie

Článok tu mám predpripravený už veľmi dlho, zbierka sa opäť rozšírila. Žiaľ nemám ich pri sebe takže niekedy nabudúce :) 

Ako ste spokojné s Avon lakmi? Akú značku preferujete? Nabudúce bude Essence čásť, a tú vám aj nafotím na nechtoch, myslím že tak to bude omnoho prínosnejšie, fľaštičky vidíte aj v katalógu, však mám pravdu ? :)
Prajem Vám úspešný štart do nového týždňa! 

 D.


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

9 komentárov:

  1. Krásna zbierka! Ja mám laky asi 3, maximálne 4 :D a ani tie nepoužívam .. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni, neuvěřitelná sbírka..já mám od Avonu jen dva, ale taky mi vyhovují. :)
    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna zbierka! ♥
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Vás pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nice blog, I follow you :)
    Happy Monday!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne laky od avonu nikdy nevydržali asi ani hodinu ked som začala niečo robiť bol olupany možno aj preto že mam makke nechty, ale zase ja som spokojná s lakmy miss sporty tie mi držali aj 3-4 dni

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A to jsem si já myslela, že mám hodně laků na nehty, ale jestli tohle jsou tvoje laky jen od Avonu, tak to ta moje sbírka je nic moc oproti tvojí :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ďakujem za komentáre dievčatá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super barvičky, nejvíc se mi líbí ty v tělových odstínech :) Krásná sbírka :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja laky od avonu asi ani nemám... ale vedela by som si niekoľko vybrať. :-D

    OdpovedaťOdstrániť