Nevermore again


Ahojte! 
Opäť tu mám výrobky ktoré ma sklamali, ku kt. sa nabudúce nevrátim.  Na začiatok musím napísať že je to moja osobná skúsenosť, teda to znamená že Vám sedieť môže :) 

Keďže mám problém s lupinami skúšam rôzne šampóny.
1. Modrá Schauma mne aj priateľovi robí ešte viac lupín, dráždi pokožku.Viete čo je paradox? Že predtým sme používali bielu radu a bola u nás spokojnosť.

2.Avon Advance Techniques- classic 2v1 šampón a kondicionér proti lupinám - hneď som bola potešená nádhernou vôňou, aj krémovou konzistenciou, mala som po ňom hladšie vlasy (ako po kondicion.), vlasy sa dobre rozčesávali, avšak lupiny zostali(a pribudli).

3. V sekcii Avon zostanem, čo mi je nesmierne ľúto nakoľko mám veľa ich výrobkov v obľube. Hydratačné telové mlieko do sprchy- na obale píšu, že obsahue jojobový olej a obnovujúci SSS komplx, poskytujú pokožke intenzívnu hydratáciu..Žiaľ ja som tú hydratáciu nepociťovala, možno mám v tomto ročnom období suchšiu pokožku, možno v lete by bol lepší pre mňa. Avšak musím podotknúť že to bolo príjemné ho používať, preto ak máte odskúšané podobné výrobky inej značky, prosím komentár :) 

4. Oriflame Activelle antiperspirant, Invisible- veľké sklamanie. Robil biele stopy. Potila som sa. Na oholenej pokožke nenormálne štípal. A vraj je rýchlo schnúci, tak žiaľ nesúhlasím ani s týmto. 


Toľko moje skúsenosti, a čo vy? Používate tieto výrobky? Aké sú vaše skúsenosti? 
Ďakujem za komentáre a názory. 

Prajem Vám krásny víkend!


D.

























Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

19 komentárov:

  1. Já musím říct, že se mi snad po všech šamponech z Avonu dělají lupy, což je škoda. Na to tělové mléko do sprchy jsem taky koukala, ještě že jsem si ho neobjednala :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsem si ani neuvědomila, že má Avon i šampony. :) Deo od Oriflamu mě krapet zarazilo, nemělo by být vyrobené speciálně k tomu, aby svrny nedělalo?..

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. celkovo nemám dobré skúsenosti ani so sprejovými antiperspirantami, ani guličkami, mám pocit že všetko robí biele stopy.

      Odstrániť
  3. Já upřímně také bojovala s lupy, ale jediný šampon co mi opravdu pomohl byl šampon na vši, né že bych měla vši, ale kamarádka mi to doporučila :) Ale tyto výrobky neznám :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám zkušenosti s prvníma dvěma a pak posledním výrobkem... Přesně jak říkáš, už nikdy víc, hrůza a vyhozené peníze! Navíc, nevím, jestli jen já mám ten pocit, ale z Avonu mi nic nesedí. Ale to je asi na tom, jak co komu sedne. Znám lidi, kteří si to chválí a nemají žádné problémy. :)

    http://katty-in-the-world.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám veľa obľúbených výrobkov, aj z Avonu aj z Orifka, ale žiaľ tieto výrobky mi nesadli..Súhlasím, každému niečo iné sedí :)

      Odstrániť
  5. Mrzí ma, že sa človek stretáva aj s takýmoti výrobkami, ktoré sú vychvaľované v televízore (napr. Schauma) a potom je to oničom. A pritom mám Schaumu naozaj rada :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako som písala, biely obal- spokojnosť, tento- hrôza. :D

      Odstrániť
  6. Mě teda Avon a Oriflame k srdci nikdy nepřirostly.. :/ :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie veci z Oriflame a AVONu sú fakt humus :D Z avonu mám celkom rada parfumy, no čo sa týka oriflame, ten mi vôbec nesadol.. a zloženie tých vecí ani nespomínam :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. osobne si myslím, že to zloženie je humus tak v 70% všetkých značiek. Súhlasím parfémy majú super :)

      Odstrániť
  8. Tak Avon šampóny pro mě byly vždy katastrofa! Svědivá hlava a milión lupů :-/

    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. já můžu dát ruku do ohně za Head and Shoulders :)
    plesatazpevacka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tak to je super! ja som kedysi vyskúšala viac ich šampónov, ale všetky mi robili mierne lupiny, len od tohto som si sľubovala viac, na koľko je na tento problém zameraný. :)

    OdpovedaťOdstrániť