Sebadôvera je najlepší outfit

Ahojte dievčatá! 


Viete ako som vtedy písala môj skúškový proces ...Tak na tej päte som sa predsa len otočila (to by som nebola ja keby nie )  :) Ale do tretice som už ujsť nemohla (posledný termín :D) , tak som tam sedkala vystresovane, snažila sa odpútať od toho napätia....

 Dala som si sluchátka, zapla rádio, a tak dobre mi hrali až som si posediačky tancovala s poznámkami v ruke. Poviem vám, hneď mi bolo lepšie! Nepočuť okolo tie všetky reči čo kto vie a nevie..

Poznáte to, niektoré skúšky sa spravia rýchlo, niektoré sa naťahujú. 

Zadar 2014

No u mňa veľa záleží od učiteľa, keď mám s niekým problém, bojím sa tam ísť rovnako, ako keď mi záleží na ňom a ten pocit že neviem celé učivo, je mi proste proti srsti, aby som ho sklamala!

Včera som mala šťastie, bola dobrá konštalácia hviezd, dobre spracované témy, a na to že si učiteľ nepamätal náš prvý konflikt :) 

Dokonca ma pochválil a odišla som s nadštandardnou známkou..(rozumej-nečakala som to :D) 



 A opäť som sa raz presvedčila, že problémy a prekážky si vytvárame v hlave. A to čo sa zdá byť v skutku nedosiahnuteľné, môže ísť ľahko. (len sa netreba otočiť na päte:).  Dokonca to môže byť jednoduchšie, ako X iných zdanlivo triviálnych vecí.



Preto si dávam predsavzatie do ďalšieho semestra  VERIŤ SI ! (a neotočiť sa! ) 


A čo vy ? Dotiahli ste to do úspešného konca? 
Čaká vás náročný semester/polrok ? 
Prajem Vám krásny zbytok týždňa! 

D.

" Nevyhrá ten kto dúfa. Vyhrá ten kto koná! " 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

18 komentárov:

  1. Naozaj krásny príspevok, ktorý ma nesmierne oslovil. Ja osobne som začala pracovať na obnovení sebadôvery, čo by som už naozaj potrebovala :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé, tak to moc gratuluju! :) Stejné předsevzetí do příštího semestru si dávám i já, no, jsem zvědavá, jak dlouho mi vydrží ;)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný článek, gratuluju ke zkouškám.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratuluji ti k splnění zkoušky! :) Člověk si musí věřit ne sice moc,ale rozhodně né vůbec. Já jsem si svůj cíl teď splnila-vysvědčení bez trojky,ale čeká mě zas náročný půlrok tak uvidíme :/ :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, presne tak! gratulujem k super vysvečku :)

      Odstrániť
  5. Gratuluji ke zkouškám :) hezky napsaný článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No tak to gratuluji, že to dobře dopadlo :) A musím souhlasit, všechno je to jenom v hlavě! Já zase takové problémy naštěstí moc nemám, jediné co, tak že jsem maximálně někdy líná a nechce se mi, ale buď to chci a nebo nechci, nic jiného podle mě není :) A držím palce, ať ti předsevzetí do letního semestru vyjde podle představ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je presny, posledni dobou pozoruju, ze si ty problemy vazne vytvarim v hlave, vzdycky kdyz si reknu, ze melu kraviny a danny clovek si o musi myslet, ze jsem blba, zacnou mi vypadavat slova a ja pak za debila opravdu jsem (myslim v AJ).
    Mne zkouskove teprve ceka..neumim si predstavit chovani profesoru, no tesim se..:)
    Drzim palce do letniho semestru!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. přesně tak, holka, ámen! hodně štěstí a nezanevři na blogování, tvoje stránky jsem právě objevila a rozhodně tu nejsem naposledy!! :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za podporu!! :) Nezanevrela som ešte (naštestíí) :)

      Odstrániť
  9. Ďakujem za komentár na mojom blogu. A veru, moje hrdinstvo skončilo vo chvíli,keď som fakt mala ísť autom. A zatiaľ stále chodím s priateľom, sama sa neodvážim. Ale už je to o trochu lepšie. :-D

    Aaa k tvojmu článku, ja som sa dosť bála na maturách, hlavne na tých ústnych... ale tiež som si našťastie vytiahla dobré témy, ktoré som vedela.. takže som mala šťastie, až na slovenčinu. Ale tam som zasa mala šťastie, že učiteľka, čo tam bola tak každému doniesla knihu z gramatiky, našla danú tému a z toho sme si mali niečo prečítať, napísať nejaké poznámky na papier a potom sme to už vlastne len prečítali. :-D nečakala som to a slovenčiny som sa bála teda najviac, lebo témy som sa učila až deň predtým. :-D nakoniec mi pomohlo len to, že som počúvala spolužiakov ako si medzi sebou rozprávali obsahy z niektorých diel a aspoň čo to som si zapamätala z ich rozprávania. Leob som si i tak vytiahla presne to, čo som neznášala a ani nevedela. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pěkný článek :) je to pravda, důvěra v sebe sama je nejdůležitější :)

    OdpovedaťOdstrániť