Nožičky naše

 Ahojte dievčatá, 
tento článok tu mám rozrobený už mesiac, no konečne som našla chuť ho dokončiť :) 

Ako sa staráte o svoje nôžky v tomto ročnom období? 
Priznám sa vám, až tak veľmi to nepreháňam. V lete je to o inom  :) Ale nájde sa tu pár obľúbencov. Tak poďme na to! 



Ako prvý je kúpeľ na chodidlá od značky Just, používame celá rodina. 
Toto je skvelý pomocník,nakoľko ho môžete používať aj pri bolestiach, ekzémoch, plesniach, taktiež znižuje potenie,atď, atď....Skvele chodidlá zrelaxuje, mať viac času a peňazí denne si máčam vody v tomto elixíre. 

Ďalším pomocníkom sú tieto pílingové krémy. Rada ich používam v sprche, na zjemnenie pokožky. 
 Postup je jednoduchý, vmasírovať krémik a následne opláchnuť. Jemné čiastočky príjemne šteklia, a nôžky sú po ňom jemnučké (ako po pílingu, veď to poznáte:) 

Ďalšími pomocníkmi sú klasické krémiky. Priznám sa, ulietavame si doma na tých rôznych limitovaných edíciach z Avonu a Orifka



Rozmýšľala som či sa nejako špeciálne rozpisovať o týchto produktoch, keď v podstate skoro všetky slúžia na to isté. 
A rozhodla som sa to stručne napísať. 
Moja osobná skúsenosť s týmito výrobkami je veľmi dobrá, keď si vezmeme pomer cena-kvalita, podľa mňa sú ešte lepšie ako ten pomer.
Pár dodatkov: 
-krém č.1. vôňa čerešní mi nie celkom sadla/ sladké vône skôr na ruky/, ale výborne zjemní pokožku, máte chuť si ju stále hladkať.

-krém č.2. dokonalá vôňa/pre mňa/ niečo medzi ihličím-drevom-neviemtoopísať :) na dotyk nezjemní tak pokožku, ale parádne hydratuje

-krém č.3. ďalší úžasne hydratačný krém ! ..len tá vôňa avokáda..hm..

- krém č.4. intenzívna starostlivosť, zjemní aj drsnejšiu pokožku päty, oceňujem mentolový olej, ktorý zrelaxuje nielen chodidlá ale aj zmysly :) 

 5. je niečo extra LR -Aloe Vera Koncentrát- obsahuje  90% Aloe Vera gélu. Má chladivý efekt, ukľudňuje podráždenú pokožku. 

Osobné skúsenosti: 
- používam na kolená a lakte, keď bolia. 
- aj na extra suché časti pokožky. (šúpajúci sa nos :D) 
- deti - na rozbité kolená, lepšie sa rany hoja. 
- keď som sa vyhodila na tvári (z novej,nevypratej šatky :/) zmiernilo mi to začervenanie a pupienka. 

Je to naozaj všestranný pomocník, ako takmer všetko čo je z LR a hlavne Aloe vera. Síce drahšia značka, ale výborná! 

A ako vyzerá vaša starostlivosť o chodidlá? 
Tiež to občas "flákate" v zime ? 
Alebo máte pravidelné rutiny? 
A čo aloe vera? Používate výrobky z tohto zázraku? Spokojnosť? 

Ďakujem za všetky milé komentáre, dajte mi vedieť či Vás bavil aj tento kozmetický článok!  

D. 













Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

16 komentárov:

  1. Krémy a peelingy na nohy z Avonu a Oriflame mám veľmi rada, používam ich takmer rovnako často v zime i v lete. Inak pekná zbierka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také chystám článek o péči o chodidla v zimě :-) Peelingy nepoužívám, ani mě to nenapadlo :-) Obrušuju vždy pemzou. Krém je pro mě nutností

    Giveaway Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zacinam se silne stydet, ze sve nohy zanedbavam, minim to pred letem napravit ;) ten pelingovy krem me zaujal, po nejakem se kouknu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Používáš toho opravdu hodně, to si teď připadám, že své nožky zanedbávám :D Ale všechny produkty vypadají dobře, já chci zkusit něco na nohy z Avonu, je tam celkem velká nabídka :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem za skvelé tipy. Ja veľmi rada hodím doma na boso a to si samozrejme vyžiada svoju daň na mojich chodidlách, preto sa musím o ne poriadne starať. Určite sa na tieto produkty pozriem :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článek! :) Já poměrně suchou kůží na nohou nebo dalšími problémy na nohou netrpím,ale když jsem byla malá tak mě hodně trápily plísně a musím říct,že tento problém vyřešila mořská voda a měla jsem nohy hebounké jak dětskou prdelku, Aloe je taky super používám ho po holení nohou a taky mi velmi pomáhá kokosový olej! :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelý článok ♥ Ja na svoje nohy absolútne kašlem, občas keď sa nudím tak ich natriem, ale fakt iba ak sa nudím, ináč je moja starostlivosť o ne na bode mrazu. Asi by som to mala zmeniť, no :D Tvoj článok ma k tomu "nabudil" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Peelingový krém som ešte nikdy neskúšala, no veľmi ma to zaujalo :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  9. The post is fantastic! I love it:)
    Happy St. Valentine's Day!!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvelý článok ! Musím sa priznať, že o nohy sa starám z celého tela asi najmenej, ale chcem to napraviť ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já bych se teda měla stydět, protože já se o své nožky zatím nijak nestarám.. Teda vyloženě o chodila. zatím jsem nepocítila potřebu, ale asi brzo začnu, abych předešla možným komplikacím v budoucnu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dievčatá, ďakujem za komentáre! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Super článek! Vypadá to dobře, hlavně Just, z toho máme doma kde co :)
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Já nic takového nepoužívám, ale asi bych měla :D Pěkný blog :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť