dear darling


Ahojte! 
Smejem sa!  Rovno keď som si spísala body, prečo mám už dosť zimného škaredého počasia, svieti slnko a vonku je nádherne!  Kiež by to tak zostalo. Ak si nechcete pokaziť ilúzie, nepozerajte počasie!!

Dear darling, 
aneb milá JAR môžeš prísť, pretože som za zimu stihla všetky tie klasické veci ako: 

*pribrala som
*meškal mi vlak(y) ((ako keby v lete nemeškajú ))
*užila som si chorobu
*mala krásne Vianočné sviatky
*stihla som zimnú turistiku
*sánkovala som sa , vrieskala pri tom ako 5 ročná
*driftovali(neviem či je to ten správny výraz :D)  sme na snehu
*mala som premočené čižmy a ľadové nohy
*spravila som anjela v snehu
*opäť si nekúpila drahé čižmy (ako si sľubujem X rokov)
*zvládla snáď predposledný semester
*zásobila sa novými svetrami
*minula zásoby vo výpredajoch
*vyhliadla si nové tenisky <3
...........................................................................................................

Tak už príď! 

S pozdravom


Dena



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

13 komentárov:

  1. Tohle počasí už mě taky nebaví,už aby bylo léto, nebo alespoň to jaro! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky se těším na jaro, i když miluju v zimě Vánoce a sníh :) ale toto počasí je nic moc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já miluju zimu, ale na jaro se taky začínám těšit :) mám málo kabátů!! :D a kdo v zimě nepřibere...:( :D
    www.plesatazpevacka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak super. Gratulujem ti najmä k tomu semestru a som rada, že si sa poriadne cez zimu vybláznila :D a stihla "získať" aj tie nepriaznivé veci zimy ako napr. priberanie

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Počasí je hnus, všude samá břečka u nás :/ A je mi úplně jedno jestli jsem přibrala, já to jídlo miluju :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď práve ja mám tiež ten problém že rada papám :D

      Odstrániť
  6. Tento článek je super, jako bych v tom viděla sebe :D Když už zima tak pořádná a né tenhle apríl!

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nevím, jak je to s počasím na Slovensku, ale k nám se začíná zima zase pomalu vracet, což mě jako zimomřivýho člověka, dost štve. :/ :D
    Taky jsem stihla přes zimu nabrat a mně pro změnu autobus občas ani nepřijel. :D Doufám, že se s námi podělíš o nové tenisky, já jsem v nakupování bod hrozná, vždy to odkládám do poslední možné chvíle. :)

    Chic By Jane

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež je znovu zima...ja už chcem jaaaaar :D no keď budú podelím určite :)

      Odstrániť