Srdcovka

Ahojte dievčatá,
Cnie sa mi za Prahou. Tak sa s Vami chcem podeliť o 10 vecí ktoré mám na nej rada.  ČR mám precestovanú takmer celú. Každoročné prázdniny v Plzni a okolí od detstva :)

Ale Praha, to je kapitola sama o sebe <3

Pre niekoho možno nuda, rodisko, klasika či hlavné mesto. Pre mňa je to srdcová záležitosť. 



1.Relatívne blízko z TN
-sadnúť na vlak/bus, za  5 hod. tam, to je krása, o aute ani nehovorím !
2.Florenc
-zvuk kufrov "idúcich" po kockách :) (možno sa práve chytáte za hlavu :D ) ..  iba tu má pre mňa tento zvuk takú zvláštnu čarovnú atmosféru.
3. Multikultúra 
-áno preplnené ulice, turisti, rôzne národnosti a jazyky, to môžem! 
4.Metro
-sadnúť a voziť sa, hore dole, aj len tak. A zažiť trošku adrenalínu s prepadnutým lístkom:).
5.Eskalátory
- dlhočííízne, a detská chuť voziť sa do kolečka, (keby tam ešte tak nefúkalo).
6.Karlov Most
-tá atmosféra pouličných umelcov. Maliari či speváci/muzikanti... Zastaviť sa v tom zhone, započúvať sa a obdivovať.
7. Náplavka
-sadnúť, relaxovať a kochať sa.
8. Nočná Praha
-práve to večerné pobehovanie po stále plnom meste, po obchodíkoch, sadnúť na dobrú večeru s výhľadom na Václavák, či dezertík do krásnych kaviarničiek. To je ono!
9.Vyšehrad
- úžasný cintorín.
10. Petrín a záhrady
-krása sama o sebe, zeleň, výhľad, vtipné zrkadlá .. a náš Štefánik  :)







Vyšehrad
Náplavka



Petrín



To sú moje topky, a čo vy? Máte nejaké obľúbené miesto v Prahe alebo mesto niekde na svete ? 

Teším sa na vaše reakcie a slečny ktoré ste z ČR aj vy vnímate svoje hlavné mesto tak čarovne? Alebo už je pre vás otrepaná? Priznám sa mňa naša Bratislava takto nikdy nenadchla :D 

Krásny víkend Vám prajem!


D. 








Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

18 komentárov:

  1. Hezký článek! Já jsem se narodila na Slovensku a v ČR žiju od svého jednoho roku a i přes to jsem v Praze byla tak 2x, což mě celkem štve, protože jako město se mi také moc líbí! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úplně jsem si vzpomněla, jak jsem včera táhla na Florenci můj obří kufr :D A metro pro mě už také ztratilo takové to své kouzlo, jelikož v něm každý den strávím i pár hodin.. Ale jinak Prahu miluju, je to vážně nádherné město :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera ♥ Už by som aj ja niekedy mohla navštíviť Prahu a Česko :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja by som tiež veľmi chcela ísť do Prahy, je to naozaj krásne mesto. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotečky. V Prahe sem byla raz je to krásne mesto, ale žit bych tam určite nechcela ani chodit do školy :-)

    http://myworldinapocket.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Praha, to je moje město, ale na Náplavku jsem alergická :D
    www.plesatazpevacka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som v Prahe bola na začiatku januára a bolo tam prekrásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásný článek :) Já Prahu miluji,jelikož jí mám asi 2,5 hodiny cesty tak tam také nejsem moc často,ale musím říct,že i přes ty všechny rušné ulice,davy lidí, zní dýchá klid a vždy je tam tak skvělá atmosféra! :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak sa teším, konečne pribudol nový príspevok aj u teba :) Už som sa nevedela dočkať. Čo sa týky Prahy, ešte nikdy som tam nebola, avšak určite je krásna, lebo vidím ako pekne o nej píšeš. Veľmi ma oslovili tvoje fotky a večerná Praha musí vyzerať nádherne. Inak tú "náplavku" by som určite chcela vyskúšať :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Prahu je krásná, ale nevím jestli bych tam chtěla bydlet... všude tam jsou turisti :)
    Veronicas.life8

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Veľmi ti závidím, že si bola v Prahe. Dúfam, že sa tam toto leto konečne dostanem aj ja!:) Už len z fotiek na mňa zakaždým dýcha tá úžasná atmosféra, ktorá tam musí byť a je to naozaj krásne mesto!

    Chcela by som ťa pozvať na môj blog, na ktorom práve prebieha giveaway o balíček kozmetiky z Avonu Saja Frey blog- GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite držím palce aby si sa tam dostala .) ja by som tiež chcela aspoň na dva dni, no moje financie sú biedne :D

      Odstrániť
  12. Pěkný článek i fotky :) i přesto, že jsem z Česka tak mám Prahu poměrně daleko a celkem jsem tam byla tak pětkrát, ale moc se mi tam líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť