Batiste?


Ahojte dievčatá,

dlho som túžila po tomto "kúsku"! A bola som z neho nadšená ešte pred Ježiškom! Nevydržala som to :)

Denne si žehlím vlasy, mám pocit že po jednom dni sú už také mdlé, mastnejše, no o ničom. Preto som siahla po tomto pomocníkovi :)
Príde mi že všetko okolo tejto značky a produktu bolo už povedané na X iných blogoch či stránkach. A ja môžem len súhlasiť. Preto sa nebudem viac rozpisovať, a napíšem svoju skúsenosť.  Je to výborný produkt! 

Za mňa určite áno, pretože :

-má príjemnú vôňu
-krásne balenie
-cena
-účinnosť, to najhlavnejšie

Hlavu si umývam takmer denne, avšak vďaka tomuto pomocníčkovi, sa mi podarilo 4 dni vydržať bez umývania (nebolo to žiadne utrpenie, nakoľko som doma sviatkovala a sedkala nad učením ). Parádne fungoval aj keď som ho aplikovala dva krát po sebe. 

Za mňa ešte raz Áno ! Na lenivé dni, ale aj na kratšie výletíky, chatovačky či prespávačky mimo domu, keď nemáte v pláne brať pol kúpeľne. 
A aké sú vaše skúsenosti? 
Je tu niekto kto nebol spokojný s týmto produktom? :) 



D.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

13 komentárov:

  1. Ja som ho ešte neskúšala, asi hanba :D ale chcem si ho kúpiť :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Další pozitivní recenze na Batiste,tenhle týden mi má přijít z výhry tak jsem na něj teda už pekelně zvědavá,jen proto,že si hlavu musím mít každý den :/ :D

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Také občas používám Batiste, je fakt, že jsem mu prozatím moc na chut nepřišla. Já osobně jsem spokojenější se suchým šamponem od Alpy, které vlasy odmastí.
    Dávám ti odběr. :)

    lifestyle and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už si dlhšie hovorím, že musím skúsiť suchý šampon! Mala by som ho konečne kúpiť ako vravíš je to vešmi dobrá vecička keď ideš niekam na stanovačku a podobne. A okrem toho mne veľmi rýchlo zmastnia vlasy pri koreni takže by sa mi zišiel :(

    myworldinapocket.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Súhlas, je to veľmi fajn pomocník, keď sa mi ani za svet nechce umývať tie moje dlhé vlachane :D. A teraz sa ku mne dostal aj ten hnedý pre brunety, tak som veľmi zvedavá aký bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vlasy som si kedysi umývala každý deň a tieto suché šampóny boli mojou záchranou! :D Teraz však beriem antibiotiká a vlasy mi vydržia "stále umyté" aj týždeň, čomu som veeeľmi rada! :)

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nikdy na neho nedám dopustiť. Veľmi rada ho používam len tak pre získanie objemu :)

    www.crystal-people.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všichni jsou z něj úplně unešení, což naprosto chápu :) A já už asi tak půl roku a víc pořád mluvím o tom, jak si ho také pořídím, ale ještě jsem to pořád nějak neudělala, zatím nebyl potřeba, ale snad už ho brzy také vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já jsem si tak před měsícem pořídila ten na objem a nevím, zda něco dělám špatně, ale objem se teda nedostavil :/ A celkově mě moc neohromil.. svou funkci jakožto "odmastění" vlasů sice splňuje ale objem, který slibuje nikde a není mi ve vlasech vůbec příjemný. Moc jsem se na něj těšila ale nakonec ho vůbec nepoužívám, což mě mrzí, když ho všichni tak chválí :( Bohužel já jsem buď tele a něco dělám špatně nebo mi prostě nesedl :/

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si mylsím že to je normálne :) nie vždy všetko sadne všetkym :)

      Odstrániť
  10. Milujem ho. Musím priznať, že som dosť lenivá si niekedy umyť vlasy a vtedy účinne zasahuje batiste.
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk
    Pozývam ťa na moju Valentínsku giveaway. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já už ho používám docela dlouho, a jsem s ním stále spokojená :)
    Veronicas.life8

    OdpovedaťOdstrániť