2016

Vítam Vás v roku 2016

Verím že ste si posledné dni 2015 užili. A hor sa na všetky tie nové predsavzatia, myšlienky, veci, zážitky, skúsenosti, túžby ale aj nový príval energie!

 Prajem Vám aby ste vylepšili všetko čo ste nestihli a začali makať na tých "nových" túžbach! 

Môj rok pokračuje s predsavzatiami, alebo skôr cieľmi z roku predošlého, nakoľko sú to dlhodobé záležitosti :)

Popri tom je tu pár aktivít, na ktoré som si minulý rok moc času nenašla a chcem ich vylepšiť v 2016:

*čítanie kníh (už robím zoznam)
*návštevy knižnice (ufff)
*anglické slovíčka každý deň (pohoda)
*"stretnutia po rokoch" (po skúškovom)
*relax v prírode, prechádzky, turistiky (jednu mám za sebou:)
*naučiť sa variť zdravé mňamky (hmm,ešte je čas :)
*aktívnejšie cvičenie (po včerajšom leg day, som KO:)
*plávanie (treba nájsť parťáčku!)
*absolvovať kontroly u lekárov (naozaj sa dnes objednám)

Dostala som tento úžasný diár. (Ktorý ma lákal už minulý rok, no sama by som toľko zaň nedala. )
Verím, že sním bude príjemné sledovať moje ciele, túžby a správne smerovanie či ich plnenie. 

Weekly plánovače sú z Ali

Kto nepozná priblížim fotografiami jeho obsah. Citáty, zaujímavé úlohy na každý mesiac, pekný prehľad ročný, mesačný ale aj týždenný.










Rada si zapisujem aj úplne všednosti. Keď po čase listujem týždňami, rada spomínam na udalosti.
A ako ste na tom vy? Tiež zbožňujete diáre? Aké máte?
Čo hovoríte na tento motivačný? 

D.




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

7 komentárov:

  1. To je super nápad ten motivační diář :) No já a předsevzetí to je těžký :D
    Mám také diářek a to z fler.cz a je to EKO diář takže ho miluji,do diářů miluji hlavně lepíky :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ten diář je dokonalý! ♥ Já se taky snažím více číst, dneska jdu dokonce do knihovny pro knížky na maturitu, sice to není zrovna to co bych chtěla číst, ale aspon neco! :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zajímavý diář :) já letos budu používat diář z drogerie Teta jako loni, zapisuji si tam většinou jenom věci do školy, návštěvy lékaře nebo nějaké schůzky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten diar je skvely, hlavne citaty bych vyuzila :)) Ke splneni tvych cilu ti snad pomuze, takze budu drzet palce :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéééj. Tento motivačný diár mám aj ja a je úžasný :) Veľmi sa mi páči, že sú v ňom mesačné úlohy ale aj citáty každý týždeň. Ja mám však školský diár, takže v tom bude asi aj troška zmena :) V každom prípade si ho neviem vynchváliť. Páči sa mi, že sú tam aj jednotlivé týždne, ako aj samotné zhrnutie mesiaca, ktoré je na môj vkus oveľa prehladnejšie (najmä keď mám 2 brigády, prácu, blog a iné aktivity písané v jednom)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten motivační diář je vážně super, škoda, že už jeden diář mám. Já si tedy koupila lunární, protože se mi líbil jelen na obalu :D. Zajímalo by mě, jestli tenhle co máš ty existuje i v cz verzi :)
    Mám nový blog, budu ráda když se koukneš, zanecháš komentář, nebo se staneš mým pravidelným čtenářem. :) -> fancy-ss.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentáre dievčatá :)

      neviem vôbec či je aj v CZ verzii :/

      Odstrániť