day by day

Ahojte dievčatá! 

Neviete si predstaviť akú radosť mám z vašej odozvy na minulý článok! Obrovskú! Cítim sa trošku hrdo (smiem? :D) no, veľmi ma to potešilo! za to Vám patrí moje ĎAKUJEM. :*

Ja som stále niekde medzi učením. Tak dnes len kratší mix fotiek. 
 Nájdete ma aj na Instagrame @lifebydena . 
Inak, opäť mám otázku, vie mi niekto poradiť ako pridám na bočný panel také to Insta okienko?  Ďakujem za pomoc!


užívam si sneh
učím sa, robím výcuc z výcucu
snívam a ešte tak 5 mesiacov budem :(
najobľúbenejšia kombinácia
najobľúbenejšie ponožky <3
nakupujem
Veggie burgrík
mlsám 
mlsám dobroty

niečo v zmysle- "To čo si spravil!" ... "Čo? Kto? Já? Niééé!" :D

vychádza sluníčko :)




A motivácia musí byť!  Prajem Vám krásne dni! Zvládnite všetky povinnosti. Ja idem pokračovať ! :*


D.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

25 komentárov:

  1. Hezký článek :) Pejsek je krásný ♥

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky :) máš nádherného pejska :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rozhodně smíš! :) Úplně stejnou kombinaci nehtů jsem nosila minulé léto a naprosto jsem jí milovala ♥ Udělala si mi chuť na domácí hamburger, máš moc krásné fotečky a pejska :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, tak sprav hambáč, a potom daj receptík :)

      Odstrániť
  4. pekne fotky proste teraz ked sneží sa je radosť pozerať von oknom a nie len to ale aj prechadzať alebo športovať:) ja si už ani nepamatam ako som dala do bočnej lišty instagram ale sa mi vidi že to bolo cez nejaku inu stranku a tam sa aj kopirovalo niečo, keby viem hned ti to poradím tiež mi to raz len niekto poradil

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru, má to svoje čaro aj keď žiadny šport nerobím :) ďakujem

      Odstrániť
  5. Tie ponožky sú skvelé a s jedlom si ma úplne dostala. :)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekné fotky.. aj by som ti poradila, ako pridať to instagramové okienko, ale tiež som v tom antitalent... aj keď raz sa mi to podarilo, ale ani sama neviem ako, asi som našla nejaký návod tu na blogu u jednej baby, ale ani to si už nepamätám, kto to bol. :-D Ale verím, že medzi komentármi nadomnou sa nájde nejaká pomoc. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vidím, že máš taky čtečku, bez ní bych byla lidově řečeno v řiti :D, když si zrovna nestíhám něco tisknout do školy. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super fotky,ponožky sú cute :)
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. já už si přesně nepamatuju, jak se to dělá, ale myslím, že se to přidává přes url, stačí si vygooglit how to add instagram to blogger, vyjede ti spoustu jednoduchých návodů, já jsem si to také googlila a jeden z toho potom použila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Naozaj super. Veľmi sa mi páčia tie zimné fotky a tvoj hafan je krásny

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super fotky! :) Aká rasa je psík? Pripomenul mi psíka z môjho detstva, nikdy sme nevedeli aká je to rasa :D

    OdpovedaťOdstrániť