predsavzatia po čase

Ahojte!
dnes si skúsim zhrnúť výsledky predsavzatí, ktoré som si dala na nový rok a spomínala som ich v tomto článku.

Ako prvé by som začala so svojou cieľavedomosťou a školou. Povedala by som, teda napísala, že tu nastal veľký progres, naozaj som zamakala, dorobila skúšky, napísala diplomku, obhájila diplomku, len tie štátnice mi akosi ušli, tak si ma počkajú ešte v lete.

Čo sa týka diéty a cvičenia. Tu je vidieť výrazny posun. Diéty som síce vzdala, ale jem omnoho pestrejšie, zdravšie a naozaj sa cítim lepšie. Cvičím tak 2-3 krát do týždňa a veľmi ma to baví. Letné počasie k aktívnemu životu ešte dopomáha takže hneď je to väčšia zábava. Výsledky ešte nieje veľmi vidieť, ale cítiť po psychickej stránke sú. 






Čas na spoločné aktivity počas prvých troch mesiacov tohoto roku bol veľmi obmedzený, skrz školu. Avšak už je to omnoho lepšie. Hlavne bajky a prechádzky nás naozaj bavia <3



Ďalším predsavzatím bolo - prečítať 8 kníh + 2 v angličtine. Aktuálna bilancia skrz moju literárnu diplomku je taká, že som prečítala 5 kníh v angličtine a zatiaľ jednu v slovenčine. Moja zbierka sa dosť rozrástla, tak sa už neviem dočkať :)


Poznáte niekto túto knihu?
K úspešne smerujúcim predsavzatiam patrí aj varenie si obedov do práce. Varenie ma posledný mesiac baví. Keď mám viac času tak rada experimentujem. Viď náš domáci burger, a áno aj žemle sme piekli, ak by bol záujem, napíšem celý recept. :)


Na záver som si nechala bod s ktorým stále veľmi bojujem. Čas na internete a mobile sa mi nedarí zredukovať, alebo skôr , nie tak, ako by som si to predstavovala. Máte to podobne? Ako s tým bojujete? :// 

A čo vaše predsavzatia, zaujíma ma ako sa vám darí ich plniť a pracovať na nich?  

D. 









Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

19 komentárov:

  1. Je skvělé, kolik jsi toho dala do kupy, jen tak dál! Také se mi daří jíst mnohem zdravěji, říkala jsem si, že s tím časem a jak ho využívám, je to pro mě zatím sen, ale přišlo to samo a jsem moc ráda. Jinak lék na soc. sítě nemám, ale ono to časem určitě přijde. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zvládla jsi toho docela hodně. Já si předsevzetí nedávám, tak nemám co bilancovat. Možná bych měla - třeba by mne to to víc nutilo k nějakým posunům.
    A receptsi ráda přečtu a třeba i vyzkouším.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já si žádné přecevzetí nedávám. Pokud chce člověk něco změnit, měl by to udělat hned :) Na oddnaučení být na telefonu mě naučilo posílat telefon na reklamaci, kdy jim to trvá vždy měsíc, takže v posledním čtvrt roce jsem bez telefonu 2 měsíce a mám starý, který nerozjede ani wifi :D Jinak jsi skvělá, že toho zvládáš tolik plnit z předevzetí!

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já si předsevzetí nikdy nedávám, ale každý to máme jinak. A čas s virtuálním světem? Já mám recept, na který asi málokdo přistoupí. Protože jsem u počítače pořád i kvůli práci, nemám chytrý telefon, mám tlačítkový, ne teda starý, pořád se prodávají a zrušila jsem připojení na net na telefonu. Takže, když někam vyrazím, nejsem připojená vůbec, nevím, co se děje on line a odpočinu si. Jakmile se ovšem vrátím, letím k notebooku okamžitě. Hezké dny.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja osobne si nejaké presné predsavzatia nedávam, skôr sa celkovo snažím sústrediť na to, aby som robila veci, ktoré ma robia šťastnou a popritom sa snažím stále posúvať hranice mojich možností a schopností :) Inak, stihla si toho už dosť, skvelé :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je skvelé že dokážeš takto fungovať :)

      Odstrániť
  6. Mám dost podobná předsevzetí a musím říct, že se mi vše docela daří! Čtu více, už mám skoro dodělanou autoškolu, chodím spát brzy, jím mnohem zdravěji (akorát ten dnešek moc nevyšel:D:() a pravidelně cvičím! Výsledky jsou sice malé, ale vidím velký pokrok kupředu a jsem na sebe celkem i pyšná.
    Tobě moc gratuluji a držím palce, ať se ti daří dál! <3

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
  7. JA si pre istotu predsavzatia nedávam, lebo by som ich asi nikdy nesplnila, ale stále si poviem, čo urobím viac a čOHO sa vzdám. Momentálne veľa čítam, lebo mi je jasné že o pár týždňov na pár mesiacov bude čítanie luxusom. Ale stále si vravím že pôjdeme viac na výlety, a to sa nám darí. Že budem zdravšie jesť, občas sa mi podarí toto predsavzatie porušiť, ale v podstate stále jem viac ovocia a zeleniny. Akurát to cvičenie mi nejde. Ale zas na druhej strane, hýbem sa dosť tak snáď mi to vynahradí. Po pôrode budem musieť viac zabrať.
    Držím palce nech ti tie predsavzatia idú lepšie ako mne :-DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je super aj tak, hlavný je podľa mňa nejaký balans vo všetkom :)

      Odstrániť
  8. Tobě se opravdu skvěle daří! Jsem ráda i za tebe :D

    Já jsem hodně cílů pro letošní rok už zvládla (IELTS, řidičák, maturita, dostat se na vysokou), teď zkouším začít se španělštinou. Čas strávený online bych taky chtěla zredukovat! :o

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Je skvelé, že vidíš zlepšenie, to je vždy motivujúce. :) Hoci po fyzickej stránke nemusí byť posun hneď, myseľ hrá dôležitú rolu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Budu držet pěsti se státnicemi ♥ Ty burgery vypadají výtečně, určitě budu ráda za recept :) Tak ať Ti jde plnění plánů a snů minimálně tak dobře jako doteď :)

    OdpovedaťOdstrániť