hello again!

Ahojte!

Po takmer roku, sa vraciam na túto svoju stránku radosti. Netuším, či tu ešte niekto "zostal" koho som sledovala pred rokom. No půjdem to tu určite preskúmať.

Dôvodov prečo som sa vrátila je niekoľko:
1. Chýbalo mi to, tvoriť niečo, a taktiež byť inšpirovaná inak ako len na Instagrame  a Pintereste.
2. Chcela by som si tu z toho spraviť taký menší denníček, na zapisovanie dosiahnutých výsledkov/cieľov/túžob.




Ktorou "nohou" ste vstúpili do roku 2019? :)

Aké sú vaše predsavzatia či ciele?

Toto sú moje:

1. Byť viac cieľavedomá a ísť si za tým čo chcem dosiahnuť.
2. Dokončiť školu! Napísať diplomku! Dorobiť skúšky a štátnice!
3. Skúsiť diétu. + Viac cvičiť.
4. Mať viac spoločných aktivít s priateľom.
5. Tráviť menej času na mobile.
6. Prečítať 8 kníh + 2 v angličtine.
7. Variť si do práce  90% a kupovať tak 10% .

A čo vy? Plntíte vaše predsavzatia? 





Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

24 komentárov:

  1. Super předsevzetí ! Plánují si též sepsat takový menší seznam. Mezi má předsevzetí patří vrátit se zpět k běhání a strečinku a víc číst knihy/ sledovat filmy v angličtině. Chci se dostat na školu a úspěšně udělat zkoušku z aj:)

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super, at ti vse vyjde! Ja predsevzeti mam, ale zatim se mi moc nedari je plnit:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! ale veď to nevadí, ešte máš 11 mesiacov :)))

      Odstrániť
  3. Mám vcelku podobné predsavzatia (aj keď nie som z tých, čo zvyknú veriť na predsavzatia)...prajem veľa šťastia, určite sa Ti to všetko podarí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pevne dúfam že sa ti všetky predsavzatia splnia! ♥ som rada že si späť, aj ja som teraz mala dlhšiu pauzu :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jsem ráda, že jsi zpátky :) a držím palce, ať se Ti vše v roce 2019 vydaří :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hodně štěstí ve škole! Já se většinu svých předsevzetí už snažím plnit, ale chtělo by to na 100%.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super predsavzatia, držím prsty nech sa ti všetko splní.

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já mám předsevzetí jiná, ale plním je tak na půl:D. Vítej zpátky!
    Tvému blogu dávám odběr a budu se sem ráda vracet, stejně tak ráda tě přivítám i u sebe na blogu:

    ByGabra

    Měj se krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bezva předsevzetí, budu držet palce, aby jsi všechna zvládla splnit:) Já se svoje předsevzetí také snažím držet, ale tedy teď jsem hrozně dlouho nebyla v posilovně, protože jsem onemocněla a dost mě to štve, protože to bylo jedno z mých hlavních předsevzetí:D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já si radši moc přecevzetí nedávám :D Jenom něco málo, o co se už snažím jak dlouho :) Více číst, dodržovat cvičení a jógu, výletovat... :) Přeji Ti, ať se Ti během letošního roku splní co nejvíce věcí!

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Great post and photos!
    Have a lovely day!

    Tsukiakari from murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. predsavzatia vôbec neplním, hovorila som si, že si žiadne nedám že aj tak ich každý rok nesplním :D a potom som si nejaké dala a zase ich neplním :D
    nevadí.
    ja som tiež mala na blogu viackrat pauzu a tiež mi to tak chýbalo a vrátila som sa stále naspäť. niekedy tie pauzy proste pomôžu porozmýšľať nad tým, čo vlastne človek chce :)
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Držím palce, moc pěkné předsevzetí :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja som si žiadne nedávala, nakolko som jeden z tých ľudí ktorý si ich dáva pred začiatkom školského roka. Prajem ti uspesne splnenie, hlavne toho s tým varením. Môžem sa opýtať čo študuješ?

    Visit Glowing Passport (blog je po anglicky) ♥️

    OdpovedaťOdstrániť