morning

Ahojte! 

Uvariť si kašu, kávu či dobrý čaj a zaliezť naspäť do postele! Tak takto vyzerá moje ideálne ráno. Dlhé, pohodové, plánovacie a motivačné. Kiežby sú všetky také! 


Rada si plánujem deň či týždeň. Zapisujem si rôzne to do listy, zoznam na nákup či povinnosti v práci. Mám rada prehľad v povinnostiach. Ľahšie sa mi potom určujú prioritné úlohy. 




Afirmácie, ktoré vedia ukľudniť a namotivovať :) 

A keď mám pár minút navyše, prečítam si niekoľko riadkov. Zvyčajne motivačných. Nakoľko je to moja obľúbená literatúra.
💗 


Aké rána mávate vy? Robíte si momenty pre seba? 

D.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

3 komentárov:

  1. nádherné fotky <3 tiež rada čítam motivačné riadky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky a krásny článok. Aj ja sa ráno snažím mať chvíľku pre seba, ale určite to nie je práve motivačný čas, väčšinou sa snažim len napumpovať kofeínom. Každopádne obdivujem ľudí, ktorí si takto vedia usporiadať deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky :) Dříve jsem plánovala do diáře také, ale tak nějak jsem postupem času poznala, že to ignoruji. Ale takový to do list v telefonu, který na mě pořád křičí, ten poctivě zatím neignoruji :D
    Ráno většinou otevřu nějakou knížku během snídaně a pak hurá do práce :)

    OdpovedaťOdstrániť