outfits

Ahojte žienky! 

Ako sa dnes máte? Ja som práve doumývala okná a obývačku, keďže sme montovali klímu, tak tu bolo opäť trošku stavenisko. :D Musím povedať že to za to jednoznačne stálo! Mať byt pod strechou nie je zrovna výhra! Pravidelne tu býva milióóón stupňov a skutočne neznesiteľno.
V mobile sa mi nahromadilo pár outfitov, alebo skôr detailov z outfitov. :)) Takto cvakať ma to baví asi najviac. Čo poviete, viete si predstaviť celý look? Páči sa vám takýto detail? 









Mám za sebou pracovný víkend, takže sa moc teším na ten ďalší voľný. Ideme na pár dní do našich obľúbených Tatier, zdolať Rysy! Držte nám palce aby sme to zvládli a vyšlo počasie.🌞 
Aké sú vaše plány? 

Majte pekný týždeň!

D. 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

7 komentárov:

  1. Já nejsem schopná jakékoliv činnosti - v práci mám v kanceláři 30° a tam vyčerpám denní příděl energie, dorazím se cestou domů na rozpálených ulicích a doma pak už jen sedím a koukám :-)
    Z oufitů by mne zajímala ta modře proužkovaná košile - ta je mi podle detailu líbí

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já miluju jen takovéto detaily z outfitů - a ty tvoje jsou úplně dokonalé ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Užijte si to! :) Tyto detaily jsou mooc pěkné, dost mě oslovily. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéé ocenila bych klidně celé outfitové články :) Moc se mi líbí Tvůj styl ♥ Já jdu dneska na šestou směnu, v sobotu odpol bych chtěla jet k babičce a v neděli, když bude teplo se s přítelem pojedeme vykoupat :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé tak to obdiv, že máš energii v tomhle vedru mýt okna :) A outfity jsou všechny krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Detaily sú super a mne sa páči hlavne dvojka! :) Mne teplo nevadí od chvíle, čo sme doma zapojili klimatizáciu. :D

    OdpovedaťOdstrániť