samota?

Ahojte! 
Premýšlam. Často a veľa. Páči sa mi sila pozitívneho myslenia, aj keď následujem skôr to negatívne. Ja viem, to nie je veľmi inšpiratívny začiatok. Ale uvádzam "veci" na správnu mieru. Bojím sa byť šťastná a vysmiata. Akoby po tom nadšení mala nasledovať nejaká neradosť. Hovorím tomu blok v hlave. Veď ako inak TO nazvať? Nechcem sa urážať, no normálne to nie je. Učím sa byť pozitívna každý deň. Pomáhajú mi k tomu knihy, videá, citáty, články a samozrejme môj diár. :) Chcela by som začať sériu článkov s pozitívnymi múdrosťami. Avšak, dnes trošku na inú nôtu....



Napíšem Vám, prečo rada cestuje vlakom. Síce naše ŽSR a ich služby sú na zaplakanie. Mám rada, keď idem sama v kupéčku. (Čo sa stáva prevažne v ranné hodiny.) Je to paráda, myšlienky nerušene plynú, vety v knihách dávajú vačší zmysel a sledovanie okolitého sveta v čarovnej tichosti sú dokonalými činnosťami na takéto rána. Východ slnka vás príjemne pohľadí. A čo mám najradšej, mám čas na vlastnú sebarealizáciu. Môžem študovať diár, rozmýšlať čo by som chcela zmeniť, čítať, či učiť sa. A to je presne to čo ma na tom baví. Nakoľko v uponáhlanej dobe si neviem nájsť až tak veľa času pre seba. Toto je presne vyhradená doba na svoje myšlienky, ktorú vlastne, ani nemám ako inak stráviť.  Je fajn poklábosiť s kamoškou, ale ja preferujem samotu vo vlaku. :) 



A čo vy ako vy cestujete najradšej do práce či školy? 


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

5 komentárov:

  1. Ahooj :)
    já teda cestování (do práce či do školy, ne za novýma věcma :D) nesnáším, vlaky mají věčně zpoždění, jsou nacpaný k prasknutí, na naší lince nemáme kupéčka, ale klasický vagony, takže ti děti kopou do sedačky (pokud se ti podaří sednout) a všude je hluk. To stejné autobus s bonusem tropických 6 stupňů nad nulou.
    Zato už se fakt těším až bude teplo a začnu zase jako dopravní prostředek využívat skútr :)

    DL ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love your blog! If you want you can check out mine! I write about fashion,beauty and lifestyle. Maybe we can follow each other and be great blogger friends ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja cestujem autobusom, vlakmi skoro vôbec.. Rána aj z neho sú nádherné a vždy tak premýšľam čo mi daný deň prinesie. Mám rada spoločnosť, ale v kútiku duše som tiež samotár. :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja cestujem autobusom nakoľko mám to šťastie, že som z mesta. Vlakmi necestujem vôbec. Ale posledné dni tak rozmýšľam, že by som chcela cez leto precestovať Slovensko, nakoľko tu žijem celý život a nikde poriadne som dokopy nebola.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som nerada sama, aj keď občas nedám za nič chvíľku samoty. No cestujem väčšinou autom s priateľom. :)

    OdpovedaťOdstrániť