Február


Pamätáte, ako som vám v tomto článku spomínala, že január bol otrasný a potrebujem zmenu? S radosťou vám píšem že február priniesol presne to čo som potrebovala. Čas, kľud, rodinu, priateľov,  a určitý poriadok. 



Možno som nezačala plniť všetky svoje predsavzatia. No aj napriek tomu, február bol skvelý!Konečne som mala pocit že žijem. Som rada že si môžem prehodnotiť body na ktoré som sa chcela zamerať:



1.Nájsť harmóniu a robiť čo ma baví.

Áno, podarilo sa:
- začala som piť čierny čaj
- bola v kine na film Fifty Shades Freed
- konečne videla Alicu v krajine zázrakov
- vyfarbovala si antistresové omalovánky
- strávila hodiny krásnymi vychádzkami
- začala čítať motivačnú literatúru
-oddychovala




2. Tráviť viac času s priateľom, rodinou, priateľmi

Tu sa celkom darilo, vymysleli sme krásne vychádzky, bola som navštíviť rodinu, dokonca som stihla pokávičkovať s osôbkami, ktoré som nevidela "sto" rokov.



3. Dokázať zefektívniť svoj deň.

Celkom sa mi darí chodiť skôr spávať, a teda aj skôr vstávať. Vstávam okolo 6,00 a je to super.A mať ráno pre seba,juj.  Ale na tých ránach musím ešte popracovať, pretože moja ranná rutina- Instagram, Fb, .... akosi vedie :/



4. Začať normálne jesť.

Tu mám stále na čom pracovať. Obmedzila som energeťáky, aj kávičky, avšak zdravšie jedlá a plnohodnotné obedy mi ešte trošku chýbajú. Idem z extrému do extrému. Raz na raňajky vločky, a ďalší deň Mc.Donald :/





Aký ste mali február vy? Plníte si svoje predsavzatia? Darí sa vám? :)






Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

7 komentárov:

  1. krásne zhrnutie, ja som taktiež bola v kine na 50 odtieňov slobody a tiež veľmi rada čítam motivačnú literatúru ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to jsem ráda, že si měla únor lepší jak leden :) Doufám, že pro mě březen bude podobně úspěšný jako pro tebe únor :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to jsem ráda, že jsi si konečně odpočinula, všichni to občas potřebujeme :) Na padesáti odstínech svobody jsem ještě nebyla, ale chystám se tam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Měla jsi skvělý únor! Ta snídaně vypadá úžasně:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelé fotky, tá zasnežená krajinka je krásna! Okolo motivačnej literatúry stále chodím v kníhkupectve, no zatiaľ som si žiadnu nekúpila :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky, je dobře že byl únor lepší :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je super! Taky to teď měním a makám na tom. Zefektivnit den se snažím také, ale pořád mi to moc nejde a ranní rutiny v podobě Instagramu a FB mám bohužel taky :D To jídlo jsem už změnila a je to super. Píšu teď o tom v posledním článku na blogu, tak můžeš mrknout :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť