zimná nádhera a aktívny život :)


Ahojte!


Už dlho uvažujem nad svojou prácou a tempom akým žijem, ktoré je typické pre workoholikov. Áno som a nemám problém to priznať, práca ma baví a keď treba nevadí mi zostať dlhšie. :D Ale to neznamená že by som tam bola každý deň do aleluja. Druhá myšlienka ktorá ma napadá je, že som niečo ako zážitkoholik. Mám voľný deň/čas/chvíľku  a chcem ho stráviť čo najefektívnejšie. Nebaví ma sedieť doma za počítačom alebo pred telkou. Chvíľku voľna, a ja mám milión plánov. Všetko chcem vidieť a všade chcem ísť :D (Ešteže ma financie a frajer brzdia!:) Keď sa nepodarí výlet, nájdem si prácu doma. Žienky to poznajú, veď je to prirodzené. A že to robím dobrovolne a baví ma  upratovanie je už asi iný level. :) Ono, mám v okolí veľa dievčat, ktoré priam neznášajú domáce práce, niektoré si platia dokonca tety na upratovanie. Ja len krútim hlavou, pretože sa aj pri tom viem zrelaxovať.  A relax je ďalšia myšlienka, ktorá mi behá v hlave. Prečo ma nebaví sadnúť večer pred telku, zapnúť pekný film a pozerať? Prečo mám stále "tiky" keď som v kľudovom režime? :D Šklbanie alá poďme niečo robiť. Relax je pre mňa spoznávanie nového, výletovanie, turistikovanie,...
Čo myslíte, je to v poriadku? Ako to máte vy? Viete oddychovať?Nejaká rada pre mňa? :D  

Prikladám pár fotiek z našich posledných nedieľ.






Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

8 komentárov:

  1. krásné fotky ♥ workoholik rozhodně nejsem, před padla odpočítávám každou minutu a přesčas zůstávám málo kdy :D ale taky mě při mých aktivitách brzdí peníze a přítel, jak píšeš i ty :D prý je pro lidi, kteří pracují především hlavou (případně studují) největší relax právě pohyb, to bude důvod, proč tak milujeme turistiku :) určitě není důvod něco měnit!

    DL ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miluju zimní fotky a zvláště pak krajiny :) moc pěkné fotky :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow tie fotky vo mne vyvolávajú veľmi pekné pocity, krásne fotky <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to je nádhera! Milujem takéto zasnežené krajinky :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Cool post, dear!
    I will be happy with the friendship of blogs ♥ I subscribed to you on Blogger (GOOGLE FRIEND CONNECT) FOLLOWERS NUMBER 65 You follow me too?! thanks http://casaninnamamma.blogspot.it/2018/02/florapis.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zimná príroda je nádherná, aj keď už by som si priala teplo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jako je to v pořádku, taky to občas mam, ale taky potrebuju pořad něco dělat ze pak uz nestíhám další, ale jsou to věci z domova, ven sice chodím, ale já si před tu telku klidně sednu :D Ale jinak ty fotky jsou překrásné, moc se mi líbí :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné fotky, zimní krajina je nádherná :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť