top produkty dovolenky

Ciao.

Tak ako nadpis prezrádza. Dnes vám ukážem moje top kozmetické produkty. Tie ktoré som na dofči používala najviac.

Zoznam pri balení som mala asi mesiac pred odchodom. Viete, keď často necestujete, nie ste taký zbehnutý v tom,  čo naozaj využijete a čo nie.
Toto sú pre mňa top produkty, vecičky, ktoré skutočne využijete a nie sú to žiadne zbytočnosti. Základ, ktorý stačí. :) 



Zubná kefka, pasta, ušítka, odličovač, sprcháč, šampón, deodorant, krém na opalovanie, žiletka,... To je základ. Ja však musím vypichnúť vodeodolnú maskaru Max Factor, ktorá vydržala naozaj všetko, ani ten odličovač nevedel čo s ňou. :) Nespraví veľky objem, ale je vidieť že ju máte a je skutočne trvácna. Žiletky Venus sú taktiež skvelé, mám základnú radu, a viem že iné už nechcem. Top topov je Panthenol krém po opalovaní, ktorý nás zachraňoval každý deň. Úžasne premastí pokožku, dobre vstrebáva, krásne vonia, a pokožka bola po ňom hebká. (Avšak na totálne spáleniny je slabý :D.) A pleťové krémiky od Alverde sú jedna báseň. Plánujem o nich samostaný článok. Nakoľko mám s nimi výborné skúsenosti.


A čo nabudúce určite nepotrepem? : 

* Masku na vlasy. Pretože vlasy mám najkrajšie po šampóne a ešte krajšie keď vyleziem z mora. 
* Sea salt sprej...Krútim tu hlavou. Načo nosiť drevo do hory? :) 
* Masku na tvár. Tak dobrú pleť ako pri mori som dlho nemala.
* Make up a kontúrovaciu paletku či očné tiene. Zbytočnosť. Celý čas som nosila maskaru a max korektor. 
* Gél na holenie. Každý deň som sa na rýchlo prebehla žiletkou s použitím sprcháču. Bohate mi to stačilo. 
*lekárničku./obväz, leukoplasty, lieky na žaludok,l ieky od bolesti, kvapky do uší, očí, .../  Myslela som , že mi pomôže, veď predsa vždy môže prísť volaké "keby náodou". A viete čo je paradox? Prišiel na mňa zápal močových ciest a na pohotovosť som musela aj tak. Takže nabudúce beriem leukoplasty, lieky na žaludok a Paralen. So všetkým akútnym aj tak musíte vyhladať mudr.
* .....

A aké kozmetické zbytočnosti ste potrepali na dovolenku vy? :) 

Nabudúce chcem spísať podobný článok ale s oblečením. To je kapitolka sama o sebe. :D 


D. 




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 komentárov:

  1. Ja si ani nepamatam čo som trepala na dovolenku lebo to už bolo dávno pred 5 rokmi na posledy ale taký základ by som si určite zobrala aj ja, čo by som asi nechala doma by bola ešte žiletka na holenie, mne postačí žiletka raz za týždeň:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mamka zitra bali na dovcu a budu ji pomahat ttak si tenhle clanek vezmu s sebou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Člověk pozná až když se vrátí z dovolené co vlastně nepotřeboval. Mě stačilo mít s sebou sprcháč, šampon, kartáček, pastu, krém, odličovací ubrousky a nějaký ten deodorant. A úplně stačilo :D
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Strasne si ma pobavila s komentarom o make upe :D Prave som na tyzden doma a tiez som si zabalila make up a spiralu a nenosim vobec nic aj ked idme do spolocnosti :D Dovolenkove casy su free make up casy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pantene ma kvalitné šampóny aj vlasové produkty, dobrá voľba. :)

    Rebelliouslily GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť