beach essentials



Ahojte! 😍

Ja som takmer ready na dovolenku. Mám obavy z dlhej cesty, tak nech sme už na mieste. 

Medzi moje " beach essentials" určite patria okuliare, plavky, knížka. Mám rada aktivity pri vode, výlety, plávanie či blbnutie vo vlnách. Avšak toto je to , čo momentálne potrebujem. Ležať, čítať a nasávať vôňu mora. Chýba mi relax a nič nerobenie. Alebo robenie skoro ničoho :))) Verím , že dobre poznáte ten vyčerpaný stav keď potrebujete dobiť baterky. 
Poviem vám, moje balenie nebolo vôbec jednoduché, keďže ideme autami, limit sme nemali. Naskladala som si outfity, ale viete ako to býva: "Ešte toto, toto pre istotu, a aj toto určite využijem..." Takže môj kufor ma tak 20 kilo a ja už teraz krútim hlavou nad sebou. :)  Potom prídete z dovolenky a zistíte, že ste polovicu vecí nevynosili.  :) 

Dúfam že sa mi podarí postnúť pár fotiek zo slnečného Talianska aj počas dovolenky. Ak by nie, tak sa vidíme o dva týždne. 
Majte sa krásne. Oddychujte, užívajte prázdnin, dovoleniek života 💚

(plavky sú z New Yorker, šlapky z Tally Weijl a klobúčik Gate) 

D.










Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

10 komentárov:

  1. Tak si dovolenou určitě užij, budete mít pěkné počasí. To balení je děsná věc. My jsme na dovolenou museli brát omezené množství, jelikož jsme letěli a byl to děs. Pořád jsem jen přemýšlela co vzít a co ne :D
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Užívej děvče je potřeba nabrat síly :) A schvaluji knihu Miluj svůj život hodně mi ta kniha dala a dodala sebevědomí!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uži si dovolenku! Ja som bola nedávno a hneď by som išla zas :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekné plavky! :)
    Uži si dovolenku :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. máš krásne zladené plavky a ten klobúčik je úplne nádherný!!! :).
    uži si poriadne dovolenku a teším sa na fotky z nej! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť