Taliansko "po prvé"

Ahojte :)

Ani neviem kde poriadne začať. Taliansko ma nikdy nelákalo. Zo sveta som veľa nevidela, ale srdce ma tam neťahalo vôbec. Práve pre to som bola na Taliansko zvedavá ešte viac. Aké bude, čo sa mi bude páčiť a čo nie..


Alpy 😍


My sme sa vybrali do nie zrovna celkom turistickej destinácie. Mesto Martinsicuro malo svoje pre aj proti. Keď počujete samú taliančinu, verte-neverte, je to omnoho uvolnenejšie a pohodovejšie. Nemusíte si držať jazyk za zubami a ani reči v okolí vás nerušia pri knížke či oddychu. Avšak vodné atrakcie chlapom trošku chýbali.






Moja prvá talianska. Mňamkaaaa :)



Dovolenku by som rada rozpísala do 3 článkov. Nakoľko mám (opäť) časový sklz, prikladám fotky z Martinsicura a z cesty. Nabudúce vám prezradím ako sa mi v Taliansku páčilo. :)

Prajem Vám krásny víkend. 
😊

D.


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 komentárov:

  1. Mně by strašně lákal roadtrip po Itálii.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Muselo to tam být krásné! :) Mě samotné by ne zrovna turistická destinace lákala víc než ty profláklé :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V Itálii jsem nikdy nebyla, ale určitě se tam chci někdy podívat, hlavně na památky :) Super fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky, já byla v Itálii asi 3x myslím a pokaždé super 😉
    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť