"day by day" posledné mesiace

Ahojte  😍

Posledné mesiace utiekli ako voda, klasicky...

Zachvílku je po lete, a stále mám pocit že som nič extra nezažila, snáď sa moje pocity zmenia po dovolenke. :) 



Dnes len pár momentov, ktoré mi vyčarili úsmev a radosť:

- potulky mestami, lesíkmi či uličkami, 
- raňajky v Mc.Donalde, ale aj v posteli,
- úžasné západy slnka,
- chvílky pre seba s knížkou (a vínom), 
- domáce limonádky z našej mäty a jahôd , mňam, budú mi chýbať v zime.





Usmievate sa pri bežných rutinách? Ako pri jedení, nakupovaní či varení?




Mne občas (často) chýba úsmev na perách. Práve naopak bývam až moc zamračená a pesimistická. Bojujem s tým každý deň. A nie vždy je to ľahké, pretože tie naše ženské nálady sú občas riadne nevydržateľné... Sú to výhovorky? No trochu možno áno..Však? :) Skúsme ich spoločne zvládnuť a premôcť. Ja to skúšam každý deň. 😎




Usmievajte sa tiež.... Pri pití kávy, pri pohľade na svojho drahého, pri papaní dobrôt, či pri videní krásnych západov slnka...

Prajem Vám krásny zbytok víkendu. 

Konečne slniečkoooooo :) 

D. 



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

12 komentárov:

  1. Taky mám pocit, že jsem ještě nic extra nezažila, ale přesto nemám pocit, že bych se nudila :) Úsměvem na rtech bojuju každý den, ale myslím, že zatím úspěšně, v každém dnu nacházím něco, co mi vykouzlí úsměv na tváři :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pocity máme podobné, niečo tomu letu chýba. Ale snažím sa užiť si všetko, čo sa dá. Krásne fotky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Asi se budu muset začít i já více usmívat :)
    Domácí limonády miluju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pozerám, že u teba to žije :) Krásny článok <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hezký článek :) jo a taky bych se měla začít víc usmívat :))
    admirableblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělé fotky :) a ta voda na osvěžení je prostě fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky. :) Páči sa mi tvoj pohár na limonádu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ha, pocity máme stejné... Taky se snažím víc smát, ještě teď když mám milion důvodů, ale je nějak težké se to pořádně naučit :D

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Souhlasím, občas je to pro nás pro ženy velice obtížné se smát díky všem těm hormonům a občas se taky přistihnu, jak se mračím, ale snažím se to napravit a musím říci, že při vaření se směji nejvíce :) Tak snad se tvé pocity po dovolené změní, rozhodně ti držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť