moje bežné líčenie

Vitajte.

Keď som vám sľúbila niečo normálne, tak vám dnes predstavím produkty s ktorými sa líčim. Nie je to nič špeciálne, ale možno niekomu pomôže malá recenzia. :)

ZÁKLAD


Základ je pre mňa dobrá hydratácia. Stárnem, preto sa snažím pravidelne odličovať, krémičkovať, a už prišiel čas aj na očný krémik. Tento z Oriflame si pochvaľujem, nakoľko bol lacný a cítim ako mi zvláčňuje okolie očí. Je to rozdiel používať  a nepoužívať. Žiaľ žiadne iné špeciálne účinky som nezaznamenala. Máte skúsenosti s očnými krémami na kruhy pod očami a na vrásky ? Dajte mi radu :)
Česky krémik som vám už opisovala tu


Od puberty je Max Factor Panstick môj verný priateľ. Stále čítam recenzie na tento produkt, a ono buď ho milujete alebo nenavidíte. Niekoho moc vysušuje, nevie si rady s nanášaním, alebo mu nevyhovuje konzistencia... Ja ho milujem. A nedám naň dopustiť, vydrží mi aj 8 mesiacov. Používam ho ako make-up aj ako korektor, prekryje všetko čo má a odtieň 12 je vyrobený presne pre mňa :) 
Čo sa týka tekutých make-upov tu som zatiaľ oblúbenca nenašla, momentálne používam tento od Oriflame. Používam ho ako taký podklad a následne aplikujem Panstick (najmä na problémové oblasti- kruhy pod očami a vyrážky) a rozotriem do stratena.  
Ďalší krok je "kontúrovanie". Je to v úvodzovkách, pretože ja to v obľube nemám ani to poriadne neviem. Ale líčka zvládnem a rozjasňovač na T zónu taktiež, a naozaj som udivená (aj moje okolie) aký je to rozdiel keď použijem túto paletku, a keď nie. 
Paletka je od Oriflame a stála sotva 10 Euro.




Mascaru od Essence by som chcela pochváliť za parádnu kefku a manipuláciu s ňou, naozaj veľká spokojnosť. Avšak, keď sa bavíme o výdrži, žiadna sláva :)))

Paletka očných tieňov  Pupa, to je ďalšia láska, používam ju už pol roka, a som spokojná s výdržou, pigmentáciou a tieto farby to je presne pre mňa.

Ceruzku značky Jordana už poznáte, stála asi 1 Euro a má parádnu farbu, a o výdrži by vám vedel niečo povedať aj môj odličovač :D



Rúže, lesky či balzámy používam pomenej. A keď už, musia mať nádych do ružova. Momentálne používam tieto výrobky. 
Avon Mark fixka na pery. Musím povedať že trvácnosť má skvelú, ale pigmentácia je slabá, treba aplikovať aj viackrát po sebe aby ste mali peknú farbičku na perách. Mňa však trošku vysušuje, ale tá trvácnosť :)))
Kontúrka od Essence, za mňa krásny odtieň, ale slabá výdrž. Musím kontrolovať jej stav na perách a dopĺňať ju. 
Jordana Modern Matte, stál asi 3 Eurá, má pre mňa neskutočne brutálnu farbu a rada ho používam. Na perách vydrží, čo ma prekvapilo, avšak, opäť ma vysúša, ale v kombinácii s balzamom je to o niečo lepšie.  


Tak to je moje aktuálne líčenie. Máte skúsenosť s niektorým produktom? A aká je vaša skúsenosť? Čo používate najradšej vy? 
Ďakujem za Vaše krásne komentáre a priazeň. :*

D. 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

8 komentárov:

  1. Ja pouzivam taktiez pan stick ako make up. Avsak davam si make up len na speci udalosti. Na bezny den mi staci korektor od catrice taky tekuty, ktoreho mam uz druhe balenie a to o niecom hovori :D urcite odporucam. Vajicko od oriflame je klasika a velmi odporucam spiraly od loreal. Su sice drahsie ale ja si ich neviem vynachvalit, rovnako ako maybelline.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super produkty! Já teď v létě skoro nic nepoužívám, protože žiju v zahraničí u moře a je to nepraktický, protože buď se člověk hodně potí a make-up sleze, když jdu plavat, tak řasenka je nepraktická, takže jen večerní líčení. Krásné fotky mimochodem! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já už si docela umím představit, že bych zvládla existovat pouze s BB krémem, tužkou na obočí a řasenkou :D, ale zase pro hodně příležitostí to chce nějakou výbavičku :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chci zkusit ten fix od Avonu a jestli má dobrou výdrž na rtech, tak by mi ani nevadilo to, že se musí barva nanášet v několika vrstvách. Co jsem dříve používala, tak tu řasenku od Essence a byla jsem s ní fakt spokojená. Teď už mám řasy prodloužené, takže nepoužívám :D
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne jemné, to musí vyzerať úžasne! :).
    inak tá paletka očných tieňov má krásne nude farbičky! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zkušenost mám pouze s konturkou od Essence a s vajíčkem od Oriflame. Oba produkty mám ráda. Konturku používám často místo rtěnky. Když oni mají tak pěkné odstíny a ta výdrž je (překvapivě) dost dobrá. Oproti jejich rtěnkám.:)
    Blog na zabití

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten Pan Stick vyzerá zaujímavo, akurát sa bojím že by mojej pleti nevyhovoval :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja už dlhšie obkukujem kontúrovaciu paletku od Sleeku, ale ešte som nemala nejak možnosť kúpiť si ju. Nejakú kozmetiku od Pupa by som taktiež rada vyskúšala, tie ich paletky sú krásne :) Essence ceruzky na pery zbožňujem, doma mám asi 4 a sú fantastické!

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť