Taliansko po druhé

Ahojtee. :) 
Sľubila som vám moje dojmy z Talianska. Tak som tu dnes s článkom. Ako som vám už spomínala, táto krajina ma nikdy nelákala. A vieto čo musím priznať? Taliansko sa mi páčilo. Aj napriek tomu že som nevidela veľa, dosť ma očarilo.




Čo sa mi páčilo:

* Mať Dolomity, krásne vinice, čarovné mestečká a ešte aj more. ... Dovidenia. To je dokonalosť.
* Taliančina, je tak krásny jazyk.
* Poobedné siesty. Taliani na mňa pôsobia tak uvoľnene a nestresujúco. Celková pohodička akou žijú. Možno to bolo tou dôchodcovskou plážou kde sme trávili dni, avšak, páči sa mi ako vedia relaxovať.
* Zmrzlina. Jednoznačne top.
* Pizza. Tak už chápem a poznám aj ja ten rozdiel. :) Výber potravín, ovocia, "prošutiek", juuj. Dala by som si opäť.
* Triedenie odpadu. Klobúk dolu. Mali by sme sa inšpirovať.







Čo hodnotím negatívne?

* V našej lokalite nebolo zrovna čisté more, a nebolo tam čo pozorovať pod hladinou. Ale to že bolo teplučké mi vyhovovalo.

* Spôsob jazdenia. Žiadne smerovky, semafóry tiež moc neznamenajú a kráľmi ciest sa stávajú  skútristi.  Nič pre mňa. :))

* Poplatky za obsluhu. Od 1,5 do 3 Eur na osobu, fuuh to je už pekný tringelt, keď vás sedí pri stole 8 . :)






Čo sa páči/nepáči vám na Taliansku? Ktorú čásť ste navštívili vy? :)
Fotky sú z mestečka San Benedetto del Tronto.

Prajem vám krásny a úspešný týždeň.

D.


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

10 komentárov:

  1. Krásne fotky! :) Taliansko je krásne :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Do Talianska sa raz určite chcem pozrieť aj ja :) A tie tringelty sú teda dosť drahé.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fottky super. Soohlasim s tim ze italstina je krasny jazyk. My do Itálie jezdili kdyz jsem byla mala. A co tam bylo nnejlepsi? Zmrzlina :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taliani si jazdia ako chcú, keď som tam bola, na cestách bol neskutočný bordel. To triedenie odpadu je veľmi pekné gesto, súhlasím, že by sme sa mali inšpirovať. :)

    Rebelliouslily GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné fotky! :) Italská zmrzlina je prostě TOP ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelé fotky! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekné fotky :) Tie tringelty sú teda občas poriadne pálky, radosť robiť v reštaurácii alebo v inom podniku

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Překrásné fotky. V Itálii jsem zatím ještě nebyla, ale chtěla bych se tam podívat příští rok, tak snad mi to vyjde a určitě bych se inspirovala kam se podívat :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Taliansko je nádherné a áno tie poplatky za to, že niekde človek robí tržbu sú dosť zvláštne. :)

    OdpovedaťOdstrániť