výzva ?!

Ahojte! 
Ach, moja diéta(či čo to bolo) mala rôzne štádia. Najskôr som nejedla sladkosti a pečivo. Potom som nejedla skoro nič, cvičila,a sledovala sa  ...A potom sa to na mňa všetko zvalilo a bola som schopná "požrať" všetko.  A verte že som aj požrala! Takto to asi (určite) nikam nedotiahnem. Preto som si povedala, že musím nájsť nejakú zlatú strednú cestu. Niečo čo mi bude vyhovovať a dokážem sa premôcť a vydržať to dlhšie ako 3 týždne. Tak som pilne rozmýšľala s čím mám problém a naopak čo dokážem obetovať a na čom viem zamakať. Okrem toho že som tvor lenivý som si uvedomila že so sladkosťami problém nemám, keď to viem nahradiť ovocím, zvládam regále plné dobrôt ľavou zadnou!  Horšie je to s pečivom. pri tom som naozaj trpela. Tá vôňa mi nedávala spávať, nedajbože, keď som kupovala pečivo pre priateľa. A keď pečivo niekto jedol predo mnou, musela som odísť z miestnosti. Tu musím nájsť nejakú rozumnú náhradu. Máte nejaké skúsenosti? Zistila som, že ani s cvičením problém nemám. Okrem fitka, to nezvládnem, na to potrebujem ešte psychickú prípravu :). Ale doma mi to celkom ide, aj s behaním sa oťukávam. Len to počasie, no.... výhovorky.

Dávam si výzvu: 

1 Nechcem schudnúť, len spevniť telo.
2. Chcem sa viac hýbať.
3. Zdravšie jesť, kvôli problémom s trávením.
4. Nahradiť sladkosti ovocím.
5. Zlepšiť svoju kondičku.

A čo vy? Máte nejaké výzvy v cvičení? :)


Rozmýšľam nad pravidelným týždenným reportom. Ktorý bude slúžiť pre mňa, ale aj pre vás. Mňa tento typ článkov veľmi baví. Rada hľadám inšpiráciu na rôzne jedlá, cviky, či iné "fit" rady a nápady.


Na fotkách môžete vidieť.
1. Obľúbené omeletky, ktoré som si zvykla jedávať ako na raňajky tak na večere. Nechápem ako som mohla žiť bez tohto jedla :D
2. Cheescake takmer bez cukru. (Okrem ovocia  a želatíny:) 
3. Ovsenné kaše a musli na X spôsobov plné ovocia.





Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

18 komentárov:

  1. Myslím si, že zrovna v tomhle je hodně důležutý si dát konkrétní a reálný cíle, jinak se z toho člověk zblízní a nic nakonec stejně dlouhodobě neplní. Třeba udělám 20 dřepů denně apsoň, začnu snídat...atd Líbí se mi nahradit sladké ovocem :)) Týdení reporty by byly fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hmmm everything looks so yummy! :D

    you have such a cool blog, it's amazing! i'm following and i'd love if you could visit mine and follow it too =)

    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jídla vypadají moc dobře a přesně takové snídaně se snažím dělat. S tím plánem to mám trochu podobné, kvůli problémy s trávením (chronická gastritida) si už několik let upravuji jídelníček. Hlavně podle sezóny, ale také toho jak velké potíže mám. Teď jsem začala každý den dělat dřepy a nachodím min. 3 km což si myslím, že je celkem slušné. Každý týden si dřepy navyšuji o 5 a poctivě to dodržuji :) Jinak máš můj obdiv, já bych bez sladkého nevydržela :D
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to si dobre začala , držím palce :) a ďakujem, no zatiaľ je to bieda :D

      Odstrániť
  4. Tak tieto jedlá sú úplne božské. Vyzerajú nesmierne chutne a čo sa týka chudnutia,... Prosím, nepozeraj sa na váhu. Ja už 8mesiacov nejem cukor a váha? Tá si to ani nevšimla. Zato sa mi bruško už veľmi pekne stratilo (niečo tam ešte je, no už je vidieť iba keď si sadnem). No a výsledok? Na neporovnanie. Určite chcem v lete spraviť nejakú fotku pred cukrom a po cukre s tým, že tam bude písané aj to, že som proste na váhe neschudla, a tak aby sa ženy nepozerali iba na to. :) V každom prípade sa cítim lepšie a zdravšie a to želám aj tebe :)

    Čo je dobré to musím mať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa vôbec nepozerám na váhu, pretože žiadnu nemám momentálne :))) to verím že splaslo, ďakujem za za podporu :)

      Odstrániť
  5. Výzvy ohľadne cvičenia mám "na chlp" rovnaké ako ty :D ♥ Inak chutné raňajky :P Tiež som teraz písala článok ako na zdravé raňajky ☺ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všechno to vypadá dobře :) já ráda chodím cvičit a nebo běhat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od zítřka mám takovou menší 5 denní očistu a není to žádnej med :) Pečivo prokleté umí celou dietu pěkně posrat..:D také jsem na něm závislá :) doporučuji nahradit nějakým žitným chlebem, 2 ks rýž.chlebíku za den :) Držím palce, ať to zvládneš do vysněného cíle..soucítím s tebou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já už řeším diety a cvičení několik let a nikdy to není stoprocentní, buď se hodně hýbu a nebo se velmi zdravě stravuji, ale obojí dohromady mi moc nejde a když už, tak pak týden završím nějakým cheatdayem, který mi to celé úplně zkazí. Už jsem z toho chvílemi vážně nešťastná, ale říkám si, že nejdůležitější je stejně mít se ráda :) a u toho tajně doufám na nějaký ten zlom :D :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Presne tak! Tie ciele, čo si uviedla vyššie, to je presne zhrnutie môjho životného štýlu už niekoľko rokov. Držím palce! :) ✿

    * Giveaway - Cerruti 1881 *

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já už nějaký ten pátek píšu článek o mých pokusech dostat se do kondice a furt nejsem schopná ho dopsat.

    Můj největší problém jsou právě všechny sladkosti, buchty a sladké pečivo, chodit kolem těch regálů je pro mě utrpení. Jinak s cvičením zase takový problém nemám, to jsme si myslela že bude hroší, ale prostě ta strava. Jinak cíle mám úplně stejné jak ty, tak budu držet palce ať to jde!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já mám vždycky období lenosti a období, kdy jsem hrozně aktivní. Diety jsem nikdy neřešila, vždy jsem jedla, co jsem chtěla a defakto jsem i cvičila kdy jsem chtěla, ale pokud cvičí pravidelně a třeba omezíš i to sladké, tak to jde ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásná jídla. :) Fandím ti moc! Já se snažím zhubnout, ale teď mám teda nějaké prasící období. Jsem strašná - stres, práce, žeru jak prokopnutá... :/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ďakujem Vám za krásne komentáre, podporu a prejavenie súcitnosti :D vidím že nie som v tom sama :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Super jídla :)
    Přeju hodn štěstí, ať dosáhneš toho, o co tak usiluješ :) Mám to podobně, jako ty.
    Tvůj blog se mi líbí, úž ho tu pročítám víc jak půl hodiny.
    Kdyby jsi chtěla, můžeme dát vzájemný odběr, byla bych ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne ! :) áno môžeme budem rada :)

      Odstrániť