odznaky

Krásny pondelok všetkým, :)

po sto rokoch som mala voľný víkend, a verte mi, bol to zvláštny pocit. Krásne zvláštny a jedinečný, keďže free mávam zvyčajne cez týždeň. (keď nepočítam niektoré volné soboty strávené v škole) . V sobotu som  4 hodiny varila, umývala kuchyňu a náramne si to užívala :D asi som "prepatá" , však? :) 

Som nesmierne vďačná, že takéto situácie, ktoré mi pomáhajú uvdomiť si aká šťastná som, či tešiť sa práve z takýchto maličkostí či všedných  krás nášho života. 
💗

Ďakujem  za voľné chvíle s priateľom a rodinou, spoločné raňajky či večere, vzájomné pomáhanie si, prechádzky, chillovanie doma, nákupy, krásne počasie, novú kvetinku, či aktuálne slniečko . ❤

Dnes Vám chcem ukázať moje malé oživenie riflovej bundičky pomocou odznakov. Tie som zonala Gate, asi za 4 evričká. 



👀😎





šaty- Bershka
bundička- Grasshopper
topánky,kabelka- Tally Weijl
odznaky- Gate

Čo na to poviete? 
Ešte by som vám chcela poďakovať za vaše komentáre, ste super . :)
 ❤
Veď viete, vďačnosť je základ. :)


D.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

17 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Či nášivky či odznaky všetko milujem! :) Tento štýl som si veľmi obľúbila. :) Podarený článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odznaky vypadají super stylově! :) Dokážu si je představit i na své džínové bundičce :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja a odznaky. Boze muj. Mam na ne uchylku a sbiram je uz dobrejch deset let. Takze za me outfit super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty odznaky? Tak ty jsou moc pěkné. Stejně tak jako zbytek outfitu, ten se ti povedl :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc se mi libi ty šaty, i ty odznaky jsou moc pekne :)
    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odznaky sú úžasné :) Páči sa mi, aj keď ich je viac na sebe, ja som si pred nedávnom kúpila nažehlovačky a to je tiež pecka!

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja odznaky nosím iba na taške, no toto vyzerá naozaj super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Voľné dni si užívam aj ja, nakoľko ich mám veľmi málo - popri škole, robote a blogu, ale užívam si život plnými dúškami, čomu sa teším! Odznaky som videla už v nie jednom obchode - sama mám doma košeľu práve s takýmito, ale nažehľovačkami a nosím ju veľmi rada!
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Šaty krásné. A bundička je díky odznakům hezky oživená a jiná. Originální. Za mě palec nahoru :)

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mne sa tie odznačiky veľmi páčia, ale samotný outfit je úúplne top! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. jeejko Ďakujem vám moc za milé komentáre :) som rada že sa vám ootd páči a odznaky tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Odznaky sú super, ja som práve špekulovala s nášivkami tiež na riflovú bundu a jeansy, úplne to dá veciam nový nádych :-)

    Taly Rare

    OdpovedaťOdstrániť