brrr

Ahojte,
dnes len tak krátko. Čo hovoríte na akutálne počasie? Vďačná téma, veľmi vďačná, však?  Tieto posledné dni sú naozaj šialené. Svieti slnko, fučí, vonku zima. Potom prší a sneží. Zaujíma ma, či ste vytiahli zimné bundy a topánky? Ja nie. Ako znak protestu 😈a z dôvodu, že zimné vecičky mám už pekne uložené. 



Práve preto sa keep cup a kožušinková vestička stali mojimi vernými priateľmi.


vestička- Golddigga
plátenky- Bershka
košeľa- Tally Weijl


P.S.1. Úspech minulého týždňa- objednaná sedačka, ani sama tomu neverím :))) už len čakaaať 😍

P.S.2. Začína skúškové, držím vám všetkým palce 😱 

D.


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

5 komentárov:

  1. Mě se moc líbí ta vestička :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc krásná vesta, a rozhodně souhlasím.Také jsem nevytáhla zimní oblečení a radši mrznu, protože už chci konečně jaro :) :D

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vestička je krásna. Ja som bola nútená vytiahnuť zimnú bundu, keďže zimy sú strašné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem se k zimnímu kabátu nevrátila. Složila jsem už všechno zimní a podzimní oblečení do krabic. Taky jsem v týdnu s tou zimou bojovala, abych neumrzla :D ale já se nedám :) Chci už teplo!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To počasí mě ničí. Chci zpátky ten teplej březen.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť