Miesta

Za svoj život navštívime veľa miest. Niekto viac, niekto menej. Mestá, veľkomestá, malé dedinky, more, rieky, hory, púšte... Každé v nás zanechá stopu, akýsi pocit či zážitok, ktorý nám nikto neukradne, pretože je ukrytý niekde v hĺbke v nás. :)
 S niektorými miestami je to láska na prvý pohľad, s inými si zvykáme pozvoľna, a pár miest nám stačí vidieť raz za život. 

Dnes vám chcem ukázať moju srdcovku. Od kedy pracujem v nákupnom centre moja láska k prírode a tichu narastá ešte viac. Čo je vidieť na našich tripoch :)  

Kto má rád hory, odporúčam výlet na Považský Inovec a Inoveckú chatu. Túto lokalitu navštevujeme pravidelne. V zime sa zastavíme na sánkovačku a horúci čaj, v lete na krásny výhľad :) Chatu si určite vygúglite, je čarovná, personál je vždy vysmiaty, úžasne varia, a ubytovanie mám tiež odskúšané a môžem odporúčiť. 

K chate vedie asfaltka. Niekde na polceste sme nechali autíčko a vybrali sa peši.....


Asi po 4 km sme konečne zazreli chatu :) 







Osviežili sa pivom, kafolou a pokračovali na vrchol. Kedysi tu bolo lyžiarske stredisko, takže nás čakal riadny strmák, ktorý nemám na foto, ale viete si predstaviť ako vyzerá väčšina lyžiarských tratí :) 


A na konci strmáku nás potešilo toto... 


O kúsok ďalej je rozhľadňa, a ďalší zaslúžený výhľad na Tenčín.



Takto sme zakončili výlet, opäť na chate :)


Srdcovka, miesto, kam sa vraciame po miliónty krát, a bez ťažkostí môžeme aj milíonty prvý:) A ja sa teším na ďalšiu návštevu.

A čo vy? Ktoré miesto je vaša srdcová záležitosť? :) Poznáte Považský Inovec? Boli ste tu niekedy? Aký máte vzťah k prírode? :) 
Páčil sa vám článok? :)
:* 
D.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

10 komentárov:

  1. Krásne to tam vypadá a ten výhľad parádny.. :-) ešte som tam nebola, ale my sa tiež s priateľom chystáme celé leto na jednu rozhľadňu tu nedaleko, ale zatial sme sa tam nejako nedostali.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem prírodu a prechádzky v nej sú pre mňa oddychom a zároveň aj útekom od každodenných povinností. V Považskom Inovci som ešte nebola, ale podľa tvojich fotiek tam musí byť krásne. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zbožňujem prírodu a takéto miestečko by sa mi určite páčilo. Najmä preto, že je všade naokolo les a je to príjemné, ukľudňujúce a prevošetkým romantické :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to jedlo na konci urcite potesilo najviac :) Ja strasne rada objavujem ale popravde viac mesta ako prirodu, ved kazdy mame svoje :) buduci tyzden sa chystam navstivit Kezmarok, kazdy mi hovori, ze je krasny a nikdy som tam nebola :)


    Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o kulmu ROWENTA a velky balicek kozmetiky DOVE, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nikdy jsem tam nebyla, ale podle fotek to vypadá moc krásně :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bože hned bych někam jela! Jen tak do přírody na chajdu!:)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na Inovci som veru ešte nebola, ale vyzerá to tam úžasne. Ale to ako všade na Slovensku! Máme jednoducho krásnu prírodu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na Inovci som veru ešte nebola, ale vyzerá to tam úžasne. Ale to ako všade na Slovensku! Máme jednoducho krásnu prírodu :)

    OdpovedaťOdstrániť