hello autumn


Hello!
Ako isto viete, dnes je prvý jesenný deň. Ja som spísala pár prvých zážitkov s našim novým ročným obdobím :) 

1. Vrstvenie. Svetre, bundy k tomu dáždniky a gumáky. Nástup šialenej zimy, veď pred týždňom sme nosili kraťase...What?
- tak som vytiahla dlhé teplé svetre, jesenné topánky. Na doma hrubší župan. Neviem sa dočkať žlto-oranžových lístkov. Plánujem si kúpiť dlhý žltý kardigan, neviete o nejakom?

2.Prvé jesenné prefackanie - Kto vstáva skoro ráno vie... Tá tma!!! Čo? to fakt? Už? Prečo?

3.Choroba. Tak to u mňa býva zvykom. Zdúrené mandle, vreckovky po ruke, 10 čajíkov za deň. A čo vy, tiež vás zmena počasia skolila? 

4. Prvá ovsenná kaša s príchuťou jablko + škorica. Rozumej, chutí mi najlepšie na jeseň a v zime .Vo vás táto kombinácia neevokuje jeseň? :) 

5. Užívanie si každého slnečného lúča. V tieto dni je u nás skôr pochmúrne, zamračeno a miestami fašírky  dážď. Preto sa teším aj z máličko vykúkajúcich lúčov. Vôbec mi nevadí, keď zabudnem slnečné okuliare :)

6. Laky. Vínová, zelená, hnedá. Už sú na vrchnéj poličke :) a zelený ma práve čaká.

7. Depresívne myšlienky, nálady. Tento bod by som očakávala ako prvý s upršaným a chladným počasím. Ale viete čo? Vôbec nič to so mnou nerobí. Naopak. Plánujem, užívam si, čítam, ďakujem za každý deň a krásne momenty. Predsa len na tom pozitívnom myslení niečo bude. :) Niečo čarovné. Prečo byť nešťastný a smutný za to že nesvieti slniečko, keď je tu milión iných (ne)všedných radostí. Len treba mať oči (a srdce) otvorené. 



Je tu nové školské  obdobie. Nebojme sa, čo to zas bude, či to a hento zvládneme...Vkročme tou správnou (úsmevnou) nohou. Poďme skúmať, buďme zvedaví a statoční. Zdokonaľujme sa, skúšajme, znovu a znovu!!! Verme v seba a makajme! Máme na to! :) 

Ja dnes len toľko... Aké sú vaše nálady, pocity a myšlienky s nastupujúcou jseňou a školou či inými povinnosťami? 

Pekný deň Vám prajem :*

D.












Nie len nástupom tej šialenej zimy a mráčikov

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

9 komentárov:

  1. Depresivní myšlenky se mi zatím také vyhýbají, naopak se mám na začátku podzimu pomalu líp jak v létě :D Tak ať se nám depresivní nálady vyhýbají co nejdýl! :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie laky sú tiež super dôvod alebo práve farby, ktoré sú na jeseň proste najkrašie ako si napísala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článok! Milujem bordové nechty :D a čo sa týka tej choroby tak to tiež začínam pomaly pociťovať, takže tie čaje si robím pre istotu už teraz :DD
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Virózu už mám za sebou, vysekala jsem se od virózy po týdnu až včera.. Nejhorší jsou ty dlouhé večery, je šest večer a tma, jako by bylo deset.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Chmurné nálady dokážu mít i v jiné období, já si je tedy s podzimem moc nespojuji, ale chápu, že to tak plno lidí má :). A ta tma ráno? A ta zima a mlha? To mě tak děsí ... Chci zpátky teplo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vzdy mam na podzimu rada, ze si clovek vic vazi slunicka :))
    A ja jeste vic nez jablko a skociri miluju kombinaci svestek a skorice, to je pro me podzim :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som mala počas týchto posledných, zamračených dní takú bolesť hlavy celé dni, že ma išlo poraziť. Neviem či to bolo tým počasím, ale pripisujem to jemu! :-D Inak tá tma bude hrozná, ráno vstávame do tmy, večer pôjdeme do tmy :-D no hrôza, už teraz ma chytá depka. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňa deprimuje už len to, ako každý píše príspevky o jeseni, lebo ju jednoducho nemám rada :D jediné, čo za to stojí, je to, že si môžem zobrať nové svetríky, koženku, mikinu...
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No som na tom nejak podobne ako ty, hlavne co sa choroby tyka, neustala bolest hrdla a tecenie z nosa- tomu hovorim jesen. Inak na tu kabelku bohuzial nemam link, pretoze som ju dostala ako darcek, ale viem ze bola objednavana z Ali

    OdpovedaťOdstrániť