Školský motivačný diár

Pamätáte sa na tento článok? Ukázala som vám môj úžasný motivačný diár. 
Dnes vám predstavím ďalší nádherný produkt od I Can Academy.  Nie že by som bola taká vyťažená a potrebovala dva diáre, to vôbec, ale moja maminka mi chcela spraviť radosť, a darovala mi ešte úžasnejší "Školský motivačný diár" .


A vôbec nevadí že na denné štúdium chodiť nebudem.




Podľa môjho názoru, je tento diár premakanejší. Hýri farbami, nájdete tu rôzne typy a rady. Opäť týždeň začíname krásnym citátom. Je obohatený o rozpis školských prázdnin, dostatok miesta na poznámky, kde nájdete aj vytlačené pravítko na listoch. 




Každý deň môžete zhodnotiť 5timi hviezdičkami. Na konci týždňa vás čaká rekapitulácia a otázky na zamyslenie. :)  Veľmi sa mi páčia vypísané svetové dni ale aj rôzne úlohy podobné klasickému motivačnému diáru 2016.



Krásne ilustrácie, písmo, citátiky.... <3





Naozaj Vám už viac nemôžem ukázať. To proste musíte vidieť a držať v rukách na živo, aká je to krása.... Ale ešte posledná foto :) a ďalšia drobnosť, ktorú diár obsahuje a vyčarí úsmev. Nálepkyyyyy :) 


Však je úžasný?!? :)))))) Frčí pozitívnou energiou :) a ja verím že aj vám sa páči. Pridala by som aj viac foto...ale je mi to ľúto, takto vám prezrádzať aké krásy obsahuje <3 

Bojím sa už len jednej veci, že na rok 2017 urobia ešte väčšiu bombu :D a budem chcieť ďalší :) 

Čo naň poviete? Máte ho, alebo rozmýšľate nad ním? :) 
Myslím, že sa zamilujete podobne ako ja :) 


D.




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

8 komentárov:

  1. To je nádhera, přesně takové diáře mám ráda. Doufám, že tato značka přijde i do Čech. Už pár týdnů se poohlížím po novém diáři na příští rok a zatím mě nic neoslovilo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som sa obzerala po tomto diári, ale škoda, že je to školský diár. Preto som rozhodnutá pre iný na rok 2017. Už sa teším, potrebujem čosi motivačné. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páni, tak takovýhle diář by byl přesně pro mě! Vypadá úžasně ♥

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Po tom hnedom som sa pozerala aj ja, ale nakoniec som si kúpila klasický. Tieto motivačné neboli cenovo celkom dostupné (hoci je to asi dobrá investícia :) ) sú však krásne, a iste pozitívne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bez diára nedokážem fungovať. Je niečo ako môj verný priateľ. Nedávno som si aj ja objednala motivačný diár tak dúfam, že budem naozaj motivovaná na tento školský rok. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dievčatá ďakujem za milé komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten vypadá moc hezky
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť