momentky

Ahojte, 
mám tu kopec článkov ktoré by som s vami rada zdielala. Ale začnem random fotkami, ktoré mám najradšej. Momentky. Niekedy štýlové. Niekedy gýčové, Inokedy zas inšpirujúce či otrepané. Ľubim ich u vás, aj u seba. A čo vy? Ako ste na tom s random foto článkami? :) Ja mám zajtra konečne volno a teším sa na výletík ktorý nás čaká. Určite bude článok o tom mieste, keďže je to jedna z mojich srdcoviek :) 

Ďakujem za slnečné rána, ktoré mi pomáhajú zvládať budík o pol6 :) 
Ďakujem aj za rána, kedy nič nemusím :) 
Pracujeme na spálni...už hotovo :)

Letný osviežovač, poznáte? Je super! 
Prvá pracovná cesta :) 

Klasická prestávka v práci
ďalšia pauza :D
čarovná kniha, už prečítaná :) 
Moje chutné obedíky

<3 <3 <3

turistikujeme <3
som vďačná..za všetko čo v živote mám....a kto vidí anjelika? :)

keď si až doma všimnete že ste zladili jeho a svoje spodné prádlo úplne náhodne :) <3 
Vyrobené na Slovensku, predávané v Lidl, sú veľmi chutné ! :)
ide sa do práce :D

Čo hovoríte na môj random? Ja si idem uvariť kávičku, pustiť práčku, a idem vypekať :) Držte palce! :D 
Krásne dni Vám prajem!

D.


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

13 komentárov:

  1. príjemný článok :) pekné fotky :) hlavne kávičkové pauzy :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pekný článok i fotky :) Slnečné rána sú najlepším budíkom, zbožňujem ich :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám rada takéto random články :-) mala by som ich začať aj ja pridávať. :-D aj som chcela, že sem tam pridám niečo také, ale nikdy nemám nejaké zaujímavé fotky. :-D my tiež pracujeme na našej tretej izbe (detskej dá sa povedať i ked dieta nemáme :-D), ale nám to trvý už pomaly dva mesiace :-D
    Juuj a taký diar si určite zaobstarám na ďalší rok... najradšej by som si už teraz, ale na tie štyri mesiace sa to už asi moc neoplatí. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. my prerábame už hodnú dobu, takže viem si predstaviť :D aa diariky majú úžasne! I can academy na fb pozri ak nepoznáš :)

      Odstrániť
  4. Jéé, já taky miluju momentky :)) Jinak koukám, že jsi teď hodně pozitivně naladěná, co? To je paráda, gratuluju, to se mi fakt líbí :) Jinak mě opravdu hodně zaujal tvůj diář! Jsi s ním spokojená? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som veľmi spokojná, od maminy som práve dostala študentský motivačný diár a je ešte úžasnejší ako tento :) plánujem článok :) a áno snažím sa byť pozitívna,a aa hlavne byť vďačná a tešiť sa z maličkostí :)

      Odstrániť
  5. Pekné fotečky. Tiež mám momentky veľmi rada. Kade chodím tade fotím :D.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hezký článek! :) Ty tyčinky mě zaujaly a určitě po nich mrknu! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ach, tie kávičkové pauzy! :D Poznám ten pocit, keď tá pauza je asi jediné, na čo sa človek teší :D! Ale nie, momentky sú krásne, veľmi rada ich na blogoch mám, priam ich vyhľadávam, a hlavne, keď sú robené tak obyčajne, ľudsky od srdca. Ako tvoje. Páči sa mi tá bezprostrednosť. :)

    Kristin

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten oběd a řetízek vypadají super! Nekdy jsou takovéhle random posty potřeba;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť