Všetko je tak, ako má byť :)

Žijem , žijem, na svet nenadávam ... :)

Vitajte! Som tu! Živá, zdravá, dokonca ani psychická ujma nie je! Tak ako som písala v poslednom článku, dni boli náročné. Veľmi! Nebola chuť, ani čas písať. Avšak to mi nebránilo, aby som vaše blogy obmedzila :) 


Je aktuálne pred obedom, ktorý nemám uvarený... Pondelok. Ležím ešte v posteli. Mám voľno. Hurááááá!!! Okrem klasických povinností v domácnosti, mi nič v hlave nestraší! Žiadne samohlásky, spoluhlásky, súvetia či kvantá anglickej a americkej literatúry. Prečo? Pretože som všetko hravo  zvládla.. Som Bc. Áno musím sa pochváliť, pretože ešte teraz mi ten pocit vyčaril úsmev na tvári...

   ...ale pri tom "hravo" by som sa rada zastavila. Tieto roky ma naučili, že ak chcem niečo dosiahnuť musím makať, nie na 50% ale na 100%. A celkom úprimne vám píšem, že stále to nie je na tú stovku...Moje percentá stúpali zväčša s blížiacimi sa dňami deadlinov či skúšok. Je to logické, stres robí svoje.

   Zvládnuť k tomu prácu? Ok. to dám. Myslela som si... Pred poobednou som nikdy nič nestihla, jedine tak navariť. Po rannej som sa snažila a učila sa, ale viete, všetko vás rozptyluje. Do toho váš priateľ začne pozerať Game of thrones. A ja nechcem byť pozadu s takýmto trhákom!  Úspešne som sním zvládla väčšinu častí. Deň pred štátnicami sme pozerali záverečnú čásť. Naozaj!....Šak čo?!...To dám predsa!

    Dať, som dala. Ale nebola to len moja zásluha. Mala som šťastie! Myslela som na predmety ktoré viem, a tie som vybrala. Takže moje "hravo" , sa dá preložiť ako - šťastne! Viete kde by som bola bez tohoto zázraku? V riti, of course! :)


Čo myslíte, kde sa berie táto nadprirodzená sila? A podľa čoho je delená medzi toľké osoby? Podľa čoho je nám súdená/zaslúžená/pridelená? 

To sú myšlienky ktoré mi víria hlavou. Prečo niekto áno a niekto nie?

    Môže byť odpoveď - VĎAČNOSŤ ? Posledné mesiace často, vlastne skoro denne "ďakujem", Bohu, svetu, vesmíru? Niekam zasielam svoju vďačnosť a vlastne ani neviem komu :) ... Ďakujem za podporu, za to čo kto pre mňa robí, za usilovného priateľa, za krásne počasie, za to že stihnem autobus, atď. :)

    Sama neviem odpovedať na tieto otázky. Ale viem, že som vďačná, za to šťastie, ktoré mi bolo dané, za to kde a ako žijem, aj za to, že konečne môžem robiť čo ma baví.

A čo vy a vďačnosť? Čo si myslíte o šťastí? Veľmi by ma zaujímali iné názory. :)

So šťastným pozdravom!


D. 



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

10 komentárov:

  1. Úúúú, gratuluji k Bc! Mě čeká příští rok, pokud se mi dobře povede. Bude to asi ještě hodně náročné, ale když bych prodlužovala, tak se nejspíš nic nestane. Prostě uvidím, jak to vyjde, protože mě straší ještě předměty ze druháku, které jsem nezvládla.
    Jinak jsem vděčná za spoustu věcí a štěstí? Říkám, že sice žádné moc nemám, ale viděla jsem třeba u zkoušek, že mám a že se na mě usmálo. Nebo celkově zdraví a můžu se věnovat tomu, co mě baví :). Pěkný článek!

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni, tak to ti gratulujem, šikulka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jůů, tak to ti strašně moc gratuluju! ♥ Mám za tebe hroznou radost a jsem moc ráda, že štěstí stálo při tobě! :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeeej, gratulujem ti k Bc. ! ♥ si šikula! :) teším sa na články ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratulujem :)
    a tiež si niekedy myslím, že všetk osa deje tak ako má a pre niečo sa tie veci dejú...a samozrejme dá sa pritiahnuť všetko čo chceme myslením na to a tak. :-) mne sa to tiež veľakrát potvrdilo, ale zasa nie vždy sa to tak aj podarí, ako by sme chceli. Ale aj to je z nejakého dôvodu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jéééj, gratuluju k Bc., musel ti spadnout obrovský kámen ze srdce. Můžu se jenom pro zajímavost zeptat, jak jsi to měla s tou prací, ať už těsně před bakalářem nebo po čas studia od prváku do třeťáku? Pořád nevím, kolik se toho dá při VŠ zvládat a snažím se to alespoň teoreticky zmapovat, ikdyž realita bude krapet jiná..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gratuluju! :)) Jsi skvělá, že jsi to všechno takhle zvládla. :) Jinak - myslím si, že vděčnost je strašně důležitá. Člověk si pak uvědomí, co všechno má a jak se má vlastně dobře. Já jsem vděčná za spoustu věcí. A tomu, co nám ty věci přináší, můžeme tomu klidně říkat vesmír, jakkoliv. A podle mě nepřiděluje někomu více a někomu méně, ale lidé si to kazí svým negativismem/pesimismem. Špatné věci se občas stanou každému, ale stejně zbývá vždy tolik věcí, ze kterých můžeme mít radost. Ale někdo to prostě nevidí. :)
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Asi za to může karma, ve tvém případě dobrá:) Gratuluji k Bc titulu;)) aspoň, že máš stresy za sebou, těším se na další články;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Waaaaau :) Tento motivačný diár som mala už minulý rok a teraz si naň brúsim zúbky aj tento. Verím, že sa mi teda pošťastí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak ti gratuluji :) mně se něco podobného stalo nedávno u zkoušek z autoškoly, měla jsem neskutečný strach z podélného parkování nebo parkování pozadu a nakonec jsem parkovat nemusela vůbec, zato ten kluk, co jel se mnou parkoval hned dvakrát :)

    OdpovedaťOdstrániť