dni

Dni ubiehajú neskutočnou rýchlosťou. Nestíham. Nič. Ani poriadne žiť, či užívať si slnečné lúče či voľné chvíle. Naložila som si na plecia zrejme viac, ako dokážem uniesť. Ak to chcem uniesť, musím si máknuť, a to na všetkých "rozrobených frontoch "....


"Bůh neobdarovává lidi sny, aniž by jim nedal sílu je uskutečnit!"



tak uvidíme...Ja Vám zatiaľ ukážem pár random fotiek :) užívajte si každý jeden moment.  <3 



Únik z mesta
Pár outfitových detailov. Oblečenie je moje, avšak fotím sa v práci, nakoľko nemám veľké zrkadlo doma :) 






Únik č.2 :) 





Čo hovoríte na moje outfity? A prostredie únikov? Aj vy máte v obľube navštevovať kľudné miesta, alebo vyhladávate rušné city? :))  

D. 



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

11 komentárov:

  1. Pekne fotky :) ta druha je skvelá, super kombinacia :) a 8 je tiež super, vyžaruje z nej taky pokoj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Asi by to chtěla nějakou dovolenou, co, aby člověk mohl zastavit a vydechnout a vše si pořádně vychutnat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja milujem to pohodlie, keď nie som v práci a môžem si oddýchnuť doma pri knižke na záhrade :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Deni, určitě všechno zvládneš! :) Tvé random fotky se mi moc líbí, užívej si každý takový únik do přírody :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pekné outfity! Mne dni tiež strašne rýchlo utekajú, treba si vychutnávať skutočne každý moment :) Držím palce, nech všetko zvládneš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článok :) Adidasy sú peckové! :) Koník krásny :)))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta červená/burgundy sukně je skvělá!! !:)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi pekný článok:) tá burgundy sukňa je skvelá, mám podobnú:)

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. dievčatá, ďakujem vám krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ako vidím, užila si si naozaj nádherné dni :) Osobne som mala tento týždeň u seba kamarátku a za tento týždeň som sa zabavila viac, ako za celé 2 mesiace prázdnin :D Na druhej strane som i o trošku viac pila :D Ale tak, niekedy treba vypnúť a pokiaľ neprekročím hranicu slušnosti, tak prečo nie :)

    OdpovedaťOdstrániť