Vianočný čas


Ahojte, 
dnes len pár bodov ktoré ma hnevajú/iritujú/ a ďalšie ktoré mi robia radosť/na čo sa teším na Vianoce . Ja len, či si tiež uvedomujete tieto body? Stotožňujete sa s niektorými? Alebo si ich všímate v okolí? 

Ja sa priznám, vyše si momentálne uvedomujem ten zhon a povinnosti, ako nejakú "pohodu".
môj Vianočný čas- rok 2014-výlety,výzdoba, všetky oblátky nakusnuté synovcom :D 
A veľmi závidím tým, ktorí dokážu všetko zvládnuť v kľude. A týmto si dávam predsavzatie do budúcnosti - užívať si čarovné chvíle aj s povinnosťami :) 
Vianoce, sviatky "radosti a pokoja" ale aj ....
1. Behať ako šialený po obchodoch, unavený z práce, hľadať najlepšie a najkrajšie darčeky. 
2. Nemať kde zaparkovať. Predsa ten vysávač, Lego či Barbie dom nepotrepem autobusom.
3. Míňanie peňazí na zbytočnosti. “ Aj toto kúpim aj toto, aj toto!“ . Lebo čím vyše, tým väčšia láska???
-dokonca si ľudia berú pôžičky na darček!?! Wtf??
4. Opäť beháte po obchodoch, lebo treba zásoby múky, mlieka, ovocia, zeleniny, veď 2 dni bude všetko zatvorené!!
5. Ste s nervami v „kýbli“ keď zistíte že rovnaký darček je v inom obchode o 20% lacnejší.
6. Upratovanie je samostatná kapitola, musíte všetky kúty vyumývať. Ó nezabudnime na okná!! Lebo by ma ešte suseda ohovorila a potom čo ?!?
7. Úžasná "10" chodová večera sa tiež sama nespraví, lebo nesmieme zabudnúť na žiadny zvyk!
- že to jeme celé sviatky a prejédame sa, a potom to kliše- dáme si predsavzatia ako budeme cvičiť :D

A na čo sa teším <3 :

1.  Na spoločný čas s rodinou, drahým, priateľmi.
2.  Na detskú radosť z darčekov od "Ježiška"  :)
3. Vianočné pesničky, ktoré momentálne ako jediné vo mne vzbudzujú Vianočný feeling.
-top pre mňa- 1. J.Lennon - Happy Xmas-War Is Over
                       2. Mariah Carey- All I Want Fot Christmas Is You
                       3. Wham! -Last Christmas
                       4. Dominika Mirgová- Šťastné a veselé 
                       5. Už se zase tešíme na Ježiška 
a tento rok ma zaujala táto pieseň, poznáte? Počuli ste už? 


4. Vianočné pečivo a všetky tie koláčiky a dobroty. Ten pocit keď neviem do čoho sa skôr pustiť :)

5. Filmy a rozprávky
     -top pre mňa:    1.Sám doma 1,2
                               2. Popoluška
                               3. Stebou mne baví svet
                               4. Krídla Vianoc
                               5. Vianočná koleda

6. Vianočnú výzdobu, zdobenie stromčeka, trhy, punč. 
7. Vôňu škorice/pomaranča/vanilky/jabĺčka :) 


A čo vy, máte podobné body, čo je vaša srdcovka? Ja si idem zapáliť sviečku, uvariť veľkú kávu a zahajujem upratovanie :)

Prajem Vám krásny čas!

D.




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 komentárov:

  1. The post is really great! You have a wonderful blog:)

    irenethayer.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naprosto s tímhle tvým článkem souhlasím! Hlavně s tím běháním po dárkách, ale už to mám naštěstí za sebou. Dneska jsem po třetí dorazila domů z pražskýho blázince a naladila si Vánoční pohodu pomocí pohádek a cukroví. Snad pro Tebe budou brzo taky Vánoce klidným a pohodovým obdobím :)
    Veselé Vánoce! :)
    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Doufam, ze ted uz si uzivas toho vanocniho klidu a na ty hruzy pred Vanoci uz jen vzpominas :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny článok a úplne súhlasím :))

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento článok je fakt úžasný a najmä veľmi pravdivý :) s vianocami prichádajú aj starosti, no ten sviatok mám naozaj veľmi rada :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť