Last week


 Ahojte! 

Ako sa máte? 

Kam pozriem tam sú Vianoce. Obchody, trhy, ozdobky, rádio, TV. Na blogoch tips články od výmyslu sveta. Zapojená som do X súťaží. 

Avšak, ja stále nemám ten pravý "predvianočný" feeling.
Asi ho budem mať až budúci týždeň, keď vypnem od školy, a zapnem upratovací a zdobiací mód, a už sa aj teším, aj keď mám len dva darčeky, času dosť však :) 

Vy ste ako na tom, máte už všetko nakúpené, upratané, ozdobené? :

Dnes sa chcem podeliť o random fotky. 

 Na pravo môžte vidieť nádherný adventný kalendár, ktorý som dostala od priateľa. Obsahuje mini guličky rôznych príchutí. Mňam:)






Konečne som otestovala Revlon lak, som spokojná, síce štetček mohol byť hrubší, držal dobre a výborne sa odlakovával.



O program postarané :(







Výborný čajík a spoločník k učeniu :) 


V Brne majú krásne trhy. Až na tie davy ľudí.





Môj prvý pokus pečenia- tortička pre mamču.  

Prajem Vám krásne decembrové dni :)


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

10 komentárov:

  1. No, tak to jsem na tom úplně stejně! Mohlo by kolem mě blikat tisíc světýlek, stromků nebo koled a stejně si pořád budu myslet, že je září.. Tohle mě vůbec neba, jsem zvědavá, kdy tu náladu vůbec chytnu a jestli vůbec... :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já se přiznám, že ten pravý pocit Vánoc mě taky zatím ještě celkem minul. A dárky taky pořád nemám žádné :D .. Dort vypadá hezky :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Och ta čokolada je TOP :D

    http://matthewrivers.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten stromček je fakt perfektný, my máme len modré svetielka v meste a nič viac.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lak ma krasnu farbicku, ruzovu mozem :-) Zajtra sa chystam na vianocne trhy v Prahe, tak si tiez uzijem davy ludi. Torta sa ti vydarila, to musela mat mama velku radost.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásný lak na nehty. Na brněnské trhy se chystám a pořád mi to nějak nevychází

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pěkný článek :) mě taky vánoční nálada ještě nechytla, ale doufám, že přijde až konečně vypadnu ze školy :)

    OdpovedaťOdstrániť