Vďačná

Ahojte!

Vianoce za nami! Dúfam, že ste si oddýchli v kruhu rodiny. Ja veľmi! Pomaly zapínam "učebný mód". A poviem Vám, k týmto sviatkom mi chýbal už len sneh!

Súhlasím s väčšinou že Vianoce nie sú o matériálnych radostiach, avšak patrí to k tomu...

Aj toto je to obdobie, kedy sa ukáže ako dobre počúvame, alebo vnímame naše polovičky, rodičov, súrodencov, priateľov... (Stále sme pri tých materiálnych chtíčoch,aj keď potešiť môžme aj inak,všakže :)

Ako si (ne) pozorne všímame ich reakcie, poznámky, záujmy či záblesky v očiach.

Myslím, že čím sme pozornejší, tým väčší úsmev vyčarujeme pri rozbalovaní darčekov.

Potešila ma jedna drobnosť, a to tento úžasný sprcháč Yves Rocher, ktorý som kedysi dávala čuchať priateľovi. On si zapamätal práve tie moje iskričky v očiach! 


Je krásne že si všimol práve tú "blbostičku" popri tých X vecí, ktoré mu denne ukazujem. (Ešte mi napadá, že by si kukal môj wishlist? :) 
Tiež som sa snažila byť pozorná, a keby na to mám, stojí nám v garáži nové  BMW M3, avšaaaak späť do reality:)))

 Aj mne sa podarilo iným vyčariť úsmev, avšak budúci rok musí byť ešte väčší !!! Veď vždy je čo zlepšovať!

Som vďačná za všetky maličkosti, ktoré ľudia pre mňa robia. Každá jedna má svoju hodnotu, rozdielnu, pre každého z nás.
Vyzývam Vás, robme si radosť navzájom. 

Či je to sms, čokoládka alebo umyté riady, všetci to vieme, spríjemní to deň, nie len Vianočné obdobie. 
Ďakujem za komentáre aj tie mi robia úsmev! 

A čo vy, a vaše darčeky? Počúvali ste dobre? A čo Vaše bežné denné radosti? "Dostávate" ich a dávate? 

Želám Vám krásny týždeň.
                                                        D.



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

10 komentárov:

  1. Hezký článek :) Já jsem nic od Yves Rocher jeste nezkoušela, ale ty jejich sprcháče voní opravdu krásně :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný článek, já si jsem naštěstí schopná vybavit podrobnosti i když občas poslouchám jen napůl, takže jsem s vymýšlením dárků měla problém jen u taťky...:)
    PS: Ten sprcháč jsem taky měla a voní prostě skvostně. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný článek :) Miluji maličkosti ♥ Více než drahé a velké dárečky :) Mám hodně ráda i dárky které jsou vlastnoručně udělané :) Já měla letošní Vánoce největší radost z knížek a hlavně z toho,že celá naše rodinka je mohla strávit společně :) Koukám že máš velice pozorného přítele :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem moc :) Vlastnoručne robené vecičky má tiež rada. S maličkosťami to mám podobne ako ty, preto som tu chcela vyzdvihnúť práve túto drobnosť, ďakujem za milý komentár :)

      Odstrániť
  4. Ja sa tiež snažím počúvať ľudí z môjho okolia a potom to využiť :D Moja kamarátka sa mi raz posťažovala, že jej treba nejaký teplý šál, ako mám ja, a tak som jej podobný kúpila na Vianoce - a mala z neho neskutočnú radosť :D
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak tento sprcháč by bol pre mňa ako sen, keďže som milovníčkou čokoládových a kávových vôni!
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tiež mám veľmi rada keď si niekto všimne niečo, čo sa mi páči a potom mi to dá aj keď ja som už na to skoro aj zabudla :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Značku Yves Rocher mám naozaj veľmi rada a ani ja by som neodolala

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť