Môj BEAUTY WISHLIST


Ahojte, dnes by som Vám rada ukázala môj kozmetický wishlist.




Všetky produkty určite dobre poznáte. Chcela by som vyskúšať: 

1. Yves Rocher, sprcháče a rúž v ceruzke/pere, avšak pre mňa nejaký odtieň do hneda.
2. Blushing Hearts, aneb keď obal predáva. :)
3. Paletka, na značke nezáleží, hlavne nech má veľa nude farbičiek.
4. Gosh, laky, pretože tie mi v mojej zbierke chýbajú. 
5. Aussie, šampóny, ale môže byť aj celá sada.
6. Versace Versense, túto vôňu mám rada, vždy ju čuchám, a ešte stále som ju nezakúpila. :) 

Tak Ježiško, už vieš čo (materiálneho charakteru)  by mi spravilo radosť, nechaj sa inšpirovať!

Tvoja (skoro) vždy poslušná! 

Dena

P.S. A čo vy ženy? Čo by Vám spravilo radosť z kozmetického súdka??? 












Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

13 komentárov:

  1. Veľmi pekný článok :D
    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Samé super věci. :) Já si z toho kosmetického soudku přeju asi nejvíc Milani illuminating powder. Strašně se mi líbí ten design. :)
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tieto veci by sa zišli každej žene, aj keď nie vždy ich potrebuje :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sprcháče od YR a niečo od Aussie by potešilo aj mňa:) ja by som do svojho wishlistu pridala set štetcov od Dermacolu:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mně malinová řada od Yves Rocher, ta je boží!:) Jinak jestli někd vyzkoušíš něco od Aussie, tak mi pak dej vědět, jak jsi spokojená. Mně od nich vůbec nic nesedí, silikony a parabeny v jejich přípravcích mi vždy hrozně zatěžovaly vlasy, až jsem z toho byla vždy hotová... ://

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já na kosmetiku nějak vůbec nejsem :( zaprvé jí skoro nerozumím, používám jen řasenku a občas tekuté linky... možná něco na občasné kruhy pod očima, dřív jsem si kupovala i laky na nehty, ale ty už teď ani do práce nemůžu mít :D ...možná bych chtěla zkusit make-up, ale nevím, jaký si vybrat a navíc mám docela dobrou pleť, takže občas použiju jen pudr a nevím, jestli by to vypadalo jinak :)
    Getmovin by Deni

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to máš šťastie že máš dobrú pleť :) závidím :)

      Odstrániť
  7. Držím palce aby se tvůj wishlist dostal k Ježíškovi a všechno ti přinesl. Tu paletku od Makeup revolution mám a můžu ti ji jen doporučit. Bez báze mi v pohodě vydrží celý den. :-) Jinak to, co jsem si přála dostat jsem si v podstatě už koupila, ale teď mě ještě napadá, že bych ráda vyzkoušela nějaké výrobky na vlasy od Milvy.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherná farby :) Krásne, farebné a hlavne to vyzerá všetko dobre :) Tie laky a tá paletka sú úžasné :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju vianočnú GIVEAWAY o kozmetiku, šperky ale aj knihy

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tak ja beauty wishlist nemám, ale z tvojho ma zaujala asi posledná vec :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Blushes heart by sprawl aj mne velku radost a este ruz od mac ci nejaky skvely ocny krem, serum a ..... :) no bolo by toho celkom dost :D

    OdpovedaťOdstrániť