prúžky

Ahojte dievčatá! 

Ako ste začali rok 2017? Ja som stihla preskákať chorobu, a prokrastinovať ako sa len dalo. Avšak teraz ma všetko dobieha. V sobotu mám skúšku, v útorok ďalšiu, a akosi neviem ako to učenie zosúladiť s prácou, domácnosťou a voľnočasovými aktivitkami. My ženy sme síce šikovné, a mnoho vecí zvládneme samé, no úprimne vám poviem , nemať nápomocného priateľa, tak som v ri*i :).

Ako som vám spomínala v minulom článku , chcela by som sa viac venovať blogu. Baví ma všetko, fashion, kozmetika, lifestyle aj cestovanie, preto aj tu budete nachádzať podobné veci z môjho života. Tak som sa rozhodla, že vám dnes ukážem outfit,  ešte z minulého týždňa keď nebolo tak mrazivo ako dnes. Nakoľko chcem zostať inkognito, a veľa pekných miest kde by sa dal fotiť ootd nieje, nafotila som ho aspoň takto. Verím že v budúcnosti vylepším fotenie outfitov a nájdem voľaké pekné zákutia aj tu. 

Čiernu mám rada. Buď v kombinácií s čiernou /all black/ a sivou, alebo naopak s výrazným prvkom, akým je dnes svetrík a prúžková košieľka. 


Za zmienku stoja taktiež nohavice, ktoré su "jemne" koženkové. Sú z Tally Weijl a sú najpohodlnejšie nohavice aké som kedy mala, plus zaujímavosť materiálu je skvelá, nakoľko na také tie riadne kožené by som odvahu nemala. 





kabát- Orsay
svetrík- Primark
košeľa- Tally Weijl
nohavice- Tally Weijl
kotníčky- H&M
kabelka- Baťa


A čo poviete vy na môj OOTD? Páči sa vám? Myslíte že mám aj ďalej pridávať outfity? Ďakujem za každý názor a pekný koment. 
Prajem Vám úspešný týždeň, ja pokračujem v prokrastinácií, večer sa snáď dokopem do toho učenia. 
P.S. vôbec sa mi nechce, akosi sa neviem premôcť...žeby slabá motivácia ? :))) Mala by som si asi spätne prečítať svoje motivačné články. Keby vás zaujímali tak nájdete napríklad - tu  a tu  .  Moje zlozvyky počas skúškového - tu, a iné úvahy nájdete pod zložkou REFLECTION :)
:*

D. 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

15 komentárov:

  1. Ty jsi zlatá! Děkuji za odběr a taky dávám ! :))) Outfit je moc pěkná, já proužky moc nemusím, ale košilím neodolám !
    www.littlepieceofmyhappiness.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. OOTD se ti povedlo, určitě v tom pokračuj :)
    Jinak držím palce u zkoušek, abys je v pohodě dala.
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Určite v takýchto článkoch pokračuj :) Podľa mňa to je nápaditý spôsob ako nafotiť a ukázať OOTD :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelý outfit :) pri skúškach držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Outfit je fakt super. Tiež mám velmi rada čiernu a istu dobu bolo obdobie, kedy som ju musela mat zakombinovanu do každého outfitu. Teraz tomu už tak nie je, snažím sa trošku farebnejšie ladit tie outfity, no nie vždy sa mi to podari.
    Určite pokračuj v outfitoch.

    OdpovedaťOdstrániť