breakfast random

Ahojte!
Tak spontánne som sa prehrabávala fotkami, a povedala si, že spracujem článok z mojich obľubených ranných pokrmov. Dúfam že vám poslúžia ako inšpirácia. Tak dobrú chuť! 

Avokádo milujem, a v kombinácií s vajíčkom je to pre mňa the best. 


koreniny používam rôzne, niekedy aj žiadne 


Medzi ďalšie obľubené slané raňajky patria opäť vajíčka. Keď som prejedená praženicou, vyhráva toto: 



nič zložité, do plechu dáte čo ľúbite (ja- slaninka, rajčinky, šalát, šunka, saláma,...) a dáte do trúby 180° 20 min.


Ďalšií v poradí je tuniak. obvzlášť ten v rajčinovom náleve. Papáme ako šalátiky, na raňajky i večere. 



Medzi moje sladké obľubené patrí mug cake, chlebík s medom, vianočka s džemíkom, vločky, proteín, ryžové kaše, ovsenné kaše...






 A v hektické dni, mi bohate stačí káva :) 


Čo vy najradšej raňajkujete? 

Do papania priatelia :))))

:* 





Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

18 komentárov:

  1. Ja som mala.akurat dnes na raňajky vajcia, tie môžem :) A inak zvyknem jesť skôr sladké raňajky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja keby mám vždy vianočku po ruke tak tú by som mohla každý deň :)

      Odstrániť
  2. Vy mě s tím jídlem vždycky tak neskutečně provokujete! Zaprvé moje jídlo nikdy nevypadá tak dobře a zadruhé ho vůbec neumím fotit ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. alee ved ja ho tiež neviem dobre fotiť ani to nevyzerá až tak dobre :)

      Odstrániť
  3. Mňam, všechny jednotlivé verze vypadají skvěle. Já si bohužel ráno stíhám max. uvařit kafe. :D
    Yane nee

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Väčšina raňajok by mi chutila a veľmi by som ocenila. (Vynechala by som len tie s cukrom). Ale ako, musím priznať že muži budú mať z teba radosť :)


    Pozývam ťa na Valentínsku súťaž na mojom blogu o krásnu toaletnú vôňu od Beyonce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obdivujem ľudí, ktorí si dokážu vychutnávať raňajky. Ja to nedokážem. Nikdy nič extra na raňajky nejem a hlavne, ja raňajky nikdy nestíham, pretože vstávam minimálne o jedenástej, haha.

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja vstávam v rôzne hodiny, niekedy tiež nestíham, ale niekedy naopak si doprajem dlhé raňajky, a mám to skoro ako taký brunch :)

      Odstrániť
  6. Inšpirácia fakt chutná :) No ja som na prípravu takýchto ranajok leniva a vlastne na také niečo ako vajíčka ráno ani nemám chut. Ráno chcem väčšinou jest hned, lebo som hladná a preto najradšej ranajkujem čerstve pečivo s maslom, džemom a k tomu káva s mliekom. Jem to fakt každý den a ešte som sa toho neprejedla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten hlad poznám veľmi dobre :)) ja niekedy potrebujem také väčšie jedlo, lebo často potom obedujem až po 14 tej, ale tiež by som si vystačila,a aj si vystačím s rožtekmi a džemíkom, alebo skôr vianočku tú by som mohla stále :))

      Odstrániť
  7. dievčatá ďakujem za komentáre :*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňam, všetko vyzerá naozaj skvelo :) Ja som zástancom sladkých raňajok a slané som mala ani nepamätám :D :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. omg how delicious !


    would you like to follow each others blog ?

    New Post - 90's Back to school

    Check out my ♥Instagram and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To v té formě na mufiny je super tip, díky za něj, já jsem se dneska hecla nakrájela si pomeranč a jablko:D ale slaná snídaně v podobě těch mufinků vypadá božsky! :O a asi se k ní i odhodlám

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mňam mňam všetko vyzera tak dobre a tie vajičkove mufiny to je dobry typ ja mam rada ovsene kaše rozne zdrave kolače a podobne ale dám si aj na slano určite:))

    OdpovedaťOdstrániť