posledný závan 2016 :)

Ahojte kočky!

Vaše komentáre k minulému outfitu ma veľmi potešili, určite budem v tom pokračovať! Snáď časom vychytám aj lepšie miesto, aj fotografa :))
Keďže fotiek je neúrekom a času bolo málo, vôbec som vám nestihla ukázať tieto momenty z decembra 2016.
Posledný záblesk Vianočiek a dovidenia o rok.

Decembrové essentials č.1
Essentials č.2-Vianočný motív, trblietky, teplý svetrík 
Vianočné trhy TN

Nesmelo chýbať vypekanie, po prvýkrát som robila linecké, kokosové ježe aj perníčky. A viete čo? Dopadli na výbornú !:)


Aj vy si užívate východy, západy slnka či krásne výhľady z pohodlia vašeho príbytku? Ja áno a moc! 



najlepšie smoothie- kiwi+pomaranč
Detail z rozpísaného článku, kto uhádne o čom bude keď bude? 


Trošku relaxu, pri blúdení svetom prstom po mape. :) 





Dovidenia nabudúce.

:*
D. 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

10 komentárov:

  1. Krásne fotky :) Páči sa mi ten sivý svetrík, podobný zháňam aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekne fotky :), ja mam tiez velmi rada zapady a vychody slnka, ale neotim ich, pretoze to vacsinou vobec nevyzera tak pekne ako nazivo :/
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky :) Aká je tá kniha na poslednej fotke?


    Flung out of space

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. parádna, po "36 hours in Europe" som veľmi túžila, páčia sa mi fotografie, ilustrácie, vybrané destinácie. Tipy zatiaľ ohodnotiť neviem, nakoľko som toho ešte veľa neprešla a s touto knihou vlastne vôbec nič:) ale páči sa mi netradičnosť tipov obsahujú kaviarne, reštiky, a aj iné miesta ako klasických must see v danej destinácií, aspoň teda podľa toho čo som zatiaľ prelistovala :) cca v marci pôjdem do Prahy, v ktorej som bola už X krát, no tentokrát pôjdem omrknúť aj tipy z New York Times :) potom môžem napísať viac aj ku knížke :)

      Odstrániť
  4. Já mám pořád Vánoce ! To tričko i šál jsou dokonalé, moc se mi líbí hořčicová barva se šedou! <3
    www.littlepieceofmyhappiness.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásny článok, veľmi príjemná energia z nich ide ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky, ten jelen ze světýlek je boží! :)
    LOVELY IMPERFECTIONS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné fotky a moc hezký článek :) ta knížka je skvělá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvelé fotky. :) Takýto typ článkov milujem najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Takéto príspevky mám moc rada a veľmi pekné fotky a vianočné trhy v TN boli krásne :)

    http://www.ellenya.com/

    OdpovedaťOdstrániť